بازی را در اختیار داشتیم ، می دانستیم بازی سختی است

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، مهدی هاشمی نسب شامگاه آدینه در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران با بیان اینکه حریف بعد از گل مساوی برای حفظ نتیجه تغییر سیستم داد و با پنج مدافع بازی کرد، اضافه کرد: باید از بازیکنان تیم ما تشکر کنم که مردانه جنگیدند چون آنها می دانستند از این بازی چه می خواهیم به طوری که در طول 90 دقیقه، بازی در اختیار ما بود.

بازی را در اختیار داشتیم ، می دانستیم بازی سختی است

وی با اشاره به اینکه امروز هفت بازیکن را به علت کرونا و مصدومیت در اختیار نداشتیم، گفت: استقلال مدعی اول قهرمانی است و به طرفداران فولاد تبریک می گویم و اگر این نفرات برگردند قطعاً به شرایط خوبی خواهیم رسید.

مربی تیم فولاد خوزستان در مورد عملکرد داور بازی نیز گفت: زاهدی فرد به علت بیانیه هایی که منتشر شده بود، فشار زیادی را تحمل می کرد اما به وی تبریک می گویم و بسیار خوب بازی را اداره کرد.

هاشمی نسب در مورد آخرین شرایط سینا مریدی اشاره نمود و گفت: مریدی در لیست ما هست ولی هنوز به شرایط خوب نرسیده است.

وی در مورد حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نیز مطرح کرد: تمام کوشش خودمان را می کنیم که از این بهتر باشیم تا نماینده 80 میلیون ایرانی باشیم و کوشش خودمان را بیشتر کنیم تا به هدف خودمان برسیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با نتیجه دو بر یک تیم استقلال تهران را شکست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1316

به "بازی را در اختیار داشتیم ، می دانستیم بازی سختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی را در اختیار داشتیم ، می دانستیم بازی سختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید