بازیکن بگیرید تا من بیایم

به گزارش مجله ویراپارس، ارسام پورحسینی، شاید به نظر برسد نفت مسجدسلیمان هم مثل صنعت نفت آبادان یکی از بلاتکلیف ترین تیم های لیگ برتر است اما اینطور نیست. نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه هنوز سرمربی اش را معرفی نکرده اما این روزها سخت در کوشش است تا لیست بازیکنان مورد احتیاج را به خدمت بگیرد. این بازیکنان با نظر سرمربی آینده جذب می شوند و به این صورت نیست که مدیرعامل مسجدسلیمانی ها مثل یکی، 2 باشگاه دیگر، بازیکنان را به نظر خودش جذب کند و بعد از آن سرمربی را انتخاب و معرفی کند. گفته می گردد نفت مسجدسلیمان مدتی است با مهدی تارتار به عنوان سرمربی به توافق رسیده اما قراردادی امضا نکرده. دلیل این مساله خیلی جالب است.

بازیکن بگیرید تا من بیایم

ظاهرا تارتار در توافقی که با مسئولان نفت مسجدسلیمان داشت، از آنها خواست قبل از اینکه قراردادی امضا و نامش به عنوان سرمربی آینده اعلام گردد، بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرند. در واقع مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم، برای مسئولان نفت مسجدسلیمان شرط گذاشته که در صورت جذب بازیکنان مورد احتیاج تیم، حاضر به امضای قرارداد است. بر این اساس، مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان این روزها سخت در کوشش هستند تا بازیکنان مورد نظر تارتار را جذب نمایند تا مسئله ای برای امضای قرارداد با این سرمربی نداشته باشند. در راستای همین مساله، مسئولان تیم زردپوش مسجدسلیمانی، به تازگی با محمد طیبی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی تبریز قرارداد امضا کردند. نکته جالب این است که طیبی هم به خاطر حضور تارتار که قبلا در پارس جنوبی جم شاگردش بود و البته حضور موسی کولی بالی با این تیم قرارداد امضا کرد.

اگرچه به نظر می رسد با توجه به روندی که مسئولان نفت مسجدسلیمان در پیش دریافتد، مهدی تارتار سرمربی خواهد شد و کارش را با این تیم استارت می زند اما وضعیت موسی کولی بالی هنوز معین نیست. این بازیکن همچنان 20 درصد از مطالبات فصل قبلش باقی مانده که برای باشگاه نفت مسجدسلیمان شرط گذاشته در صورتی که این طلب ظرف یکی، 2 روز آینده پرداخت گردد، می ماند. در غیر صورت، او میخواهد به فولاد خوزستان برود تا جای عبدا... کرمی را پر کند. حالا مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به دنبال پول هستند تا زودتر 20 درصد کولی بالی را هم تسویه نمایند. گفته می گردد، این مبلغ قرار است امروز یا فردا به مدافع اهل اقتصادی پرداخت گردد تا بماند و کارش را در کنار زردپوشان خوزستانی ادامه دهد. در صورتی که کولی بالی بماند، باز هم زوج محکم خط دفاعی که فصل پانزدهم باعث شد استقلال خوزستان پیروز ترین خط دفاع را داشته باشد، شکل می گیرد.

همین شکل دریافت خط دفاعی و البته جذب بازیکنان دیگر که یکی از مهمترین آن، دروازه بان است، احتمالا باعث می گردد مهدی تارتار زودتر قراردادش را با نفت مسجدسلیمان رسمی کند و تمرینات تیم را استارت بزند. نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته شرایط سخت و عجیبی داشت که باعث شد این تیم 3 بار دچار تغییر کادرفنی گردد و در نهایت با سختی در لیگ برتر بماند. با توجه به شرط و شروطهایی که مهدی تارتار برای نفت مسجدسلیمان گذاشت، ظاهرا این تیم دیگر فقط برای ماندن در لیگ برتر کوشش نخواهد کرد که باید دید هدف اصلی آنها چه چیزی خواهد بود و به دنبال چه عنوانی هستند.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 236

به "بازیکن بگیرید تا من بیایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن بگیرید تا من بیایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید