بارش باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان پایتخت صاف است

به گزارش مجله ویراپارس، براساس نقشه های هواشناسی، از بعد از ظهر امروز برای 5 استان کشور افزایش ابر، بارش باران گاهی به صورت رگبار پیش بینی می گردد.

بارش باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان پایتخت صاف است

خبرنگاران: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز برای نواحی از شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران افزایش ابر، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد. روز های یکشنبه و دوشنبه شدت بارش در مناطق مذکور افزایش می یابد.

طی روز های یکشنبه و دوشنبه برای استان های مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. در روز های سه شنبه و چهارشنبه برای بخش هایی از سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

از امروز تا دوشنبه روند کاهش محسوس دما برای سواحل دریای خزر انتظار می رود. همچنین طی این مدت در دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از شمال غرب و شمال شرق کشور روند کاهش دمای 6 تا 8 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

در روز های دوشنبه و سه شنبه برای بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی انتظار می رود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 354

به "بارش باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان پایتخت صاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران همراه با رعد و برق در 5 استان کشور، آسمان پایتخت صاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید