ال پی جی و نفت مورد نیاز بوشهری ها تامین شود

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/بوشهر رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون شرکت فرآورده های نفتی تمهیدات لازم برای تامین نیاز شهروندان در خصوص تامین گاز ال پی جی و نفت اندیشیده شود.

ال پی جی و نفت مورد نیاز بوشهری ها تامین شود

جعفر پور کبگانی اظهار کرد: از روز اول خاطرنشان کردیم شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری. از این رو براساس عهد و پیمانی که با مردم بوشهر بسته ایم در سختی و دشورای ها در کنار آنها هستیم و امروز، مسائل بیمارستان بوشهر موضوع نشست خبری است.

وی شرح داد: انتظار است دستگاه های نظارتی برای رسیدگی به شرایط بیمارستان شهدای خلیج فارس زمان را از دست ندهند چون تا به امروز موارد متعددی از جمله افت اکسیژن در پیک پنجم کرونا که تعدادی از همشهریان خود را از دست دادیم و دیروز هم سردخانه این بیمارستان که برای اموات مردم مسائلی ایجاد کرده گزارش شده است.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به سفارش های مکرر دین اسلام مبنی بر احترام به اموات مردم، هرگونه بی حرمتی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

پور کبگانی مطرح کرد: از کننده عالی دولت نیز خواهش دارم اگر مسئولان دستگاه اجرایی در بخش هایی قادر به کار کردن نیستند و کشش کار با این دولت را ندارند کنار گذاشته و تا زمان انتخاب مدیر لایق برای آن دستگاه سرپرست تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: چندی پیش هم مشکل سیلندر گاز در بوشهر رخ داد که با تمهیداتی به صورت موقت مرتفع شد، از این رو با توجه به در پیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون شرکت فرآورده های نفتی تمهیدات لازم برای تامین نیاز شهروندان در خصوص تامین گاز ال پی جی و نفت اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: هر مسئولی که قصد کمک به مردم داشته باشد از سوی شورای شهر بوشهر مورد حمایت، تشویق و ترغیب قرار می گیرد.

پور کبگانی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرایط حفاری های شرکت آبفا در خیابان سبزآباد گفت: در گفت وگویی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، وی نیز به کندی کار پیمانکار اذعان دارد و وعده دادند سرعت پروژه را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه حفاری ها برای انتقال آب از آب شیرین کن است تا در تابستان آینده نوبت بندی آب بوشهر حذف شود، ادامه داد: انتظار می رود مردم با سعه صدر این حفاری ها را تحمل کرده و صبوری کنند تا مشکل بزرگی مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1864

به "ال پی جی و نفت مورد نیاز بوشهری ها تامین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال پی جی و نفت مورد نیاز بوشهری ها تامین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید