ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش روابط عمومی شرکت ستاره گنبد مینا، در بهار 97، رونمایی از نخ دندان دسته دار مینا ویسل، محصول تازه نخ دندان مینا صورت گرفت.

ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان

این محصول که در حوزه بهداشت دهان و دندان ارائه می گردد، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی های تازه ای نظیر سهولت بیشتر در استفاده و همین طور ضخامت قابل تنظیم نخ را ارائه کند تا تمایل بیشتری برای استفاده از نخ دندان را برای مصرف نمایندگان فراهم کند.

بر پایه این توضیحات، نخ دندان دسته دار مینا ویسل دارای محاسنی اعم از طراحی ارگونومی، ضخامت قابل تغییر نخ و قابلیت شستشو است. ضمن اینکه نخ استفاده شده در آن حاوی فلوراید و آغشته به موم زنبور عسل است که سلامت بیشتر دندان ها و حرکت راحت نخ در فواصل دندانی را موجب می گردد؛ شایان ذکر است طراحی این محصول به شکلی است که می تواند باعث افزایش 70 درصدی سهولت بیشتر استفاده از نخ دندان گردد.

مهندس ناصر سراج ها مدیرعامل نخ دندان مینا، فراوری این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی، اجرا، تست و اخذ مجوز های قانونی و اعتبارنامه های تخصصی برای فراوری این محصول از اوایل سال 96 شروع و محصول نهایی سال جاری رونمایی شد.

وی با بیان اینکه این نخ دندان مینا ویسل حوالی مهر ماه به صورت آزمایشی به بازار عرضه شده است ادامه داد: نخ دندان مینا ویسل برای رقابت با محصولات خارجی مشابه فراوری شده و تمامی مراحل طراحی و فراوری این محصول در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی اجرا شده است. ما در فراوری نخ دندان دسته دار مینا ویسل سعی نموده ایم که کیفیت محصول جدید مینا نیز همانند گذشته، در سطح استاندارد های موجود در محصولات خارجی باشد. محصولی که هم اکنون امتیاز و حقوق آن، ثبت جهانی شده و هم اکنون، مراحل نهایی اخذ استاندارد اروپا (CE) و همینطور ADA امریکا را طی می نماید و عمده مراحل صادرات این محصول به کشور هایی نظیر ایتالیا، امریکا و کشور های حوزه خلیج فارس نیز طی شده و به زودی به بازار های جهانی وارد خواهد شد.

نخ دندانی برای ورود به بازار محصولات خارجی

به گفته طراحان مینا ویسل سعی شده در فراوری این محصول، تصور اشتباه بعضی مصرف نمایندگان مبنی بر اینکه محصولات ایرانی نمی توانند با محصولات خارجی رقابت نمایند اصلاح گردد.

این محصول هم اکنون به عنوان تنها رقیب ایرانی نمونه های جهانی نخ دندان دسته دار، با قیمتی پایین تر از نمونه های خارجی فراوری و روانه بازار شده و هم اکنون در داروخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای و نیز فروشگاه های اینترنتی معتبر قابل تهیه است.

علاقه مندان می توانند با دنبال کردن وب سایت رسمی برند نخ دندان مینا، به اطلاعات بیشتری از فعالیت های شرکت نخ دندان مینا دست یابند. همینطور شبکه اجتماعی نخ دندان مینا، به صورت رسمی به معرفی محصولات و فعالیت های نخ دندان مینا می پردازد.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 220

به "ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه نخ دندان دسته دار مینا ویسل به بازار بهداشت دهان و دندان"

1 دیدگاه

سلمان 8 بهمن 1398

سلام
1ـ اگر بخواهیم نخ دندان را به صورت تعداد و یاجین بخریم چطور اقدام کنیم؟
2 ـ نمایندگی هم می توانیم قبول کنیم.

پاسخ به سلمان
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید