آموزش بورس در شعب کارگزاری مطلع

به گزارش مجله ویراپارس، چنانچه شما متقاضی فعالیت در بازار سرمایه هستید و یا فعالیت خود را در این بازار شروع نموده اید، حتما احتیاج به آموزش بورس از مبتدی تا حرفه ای دارید. همچنین برایتان مهم است این آموزش را زیر نظر مجرب ترین اساتید بازار سرمایه بگذرانید. مسئله مهم دیگری که وجود دارد دسترسی شما به این دوره های آموزشی است. در این سری از مطالب سعی داریم شیوه های بهره مندی سریع و آسان از دوره های آموزشی مورد احتیاجتان را به شما معرفی کنیم.

آموزش بورس در شعب کارگزاری مطلع

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام کارگزاری مطلع، در این مطلب در مورد نحوه بهره مندی از دوره های آموزش بورس از مبتدی تا پیشرفته را در استان های البرز، گیلان و مرکزی با در نظر دریافت مسافت و دوری از پایتخت شرح خواهیم داد.

در حوزه آموزش بورس توجه به 4 فاکتور زیر برای متقاضیان لازم است:

1- مرکز آموزشی معتبر

2- اساتید معتبر و حرفه ای

3- قیمت مناسب و به صرفه

4- سهولت حضور در دوره

کارگزاری مطلع به پشتوانه 14 سال تجربه در حوزه آموزش بورس و بهره مندی از اساتید با تجربه و مطرح در بازار سرمایه کشور، دوره های آموزش بورس از مبتدی تا حرفه ای را به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می نماید.

مقرون به صرفه بودن، سهولت شرکت در دوره ها، اساتید مجرب و حرفه ای در بازار سرمایه، از ویژگی های دوره های آموزش بورس مطلع است.

دوست دارید با گذراندن آموزش های بورس در این سه استان وارد بورس شوید پیشنهاد می کنیم متن حاضر را مطالعه بفرمائید.

درصورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش بورس در تمامی استان های کشور هستید، می توانید با مراجعه به صفحه شعب کارگزاری مطلع اقدام به ثبت نام و شرکت در این دوره ها کنید. برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان گرامی صرفاً خدمات چند شعبه کارگزاری مطلع در ادامه معرفی می گردد:

آموزش بورس در کرج

کرج که به ایران کوچک معروف است به دلیل نزدیکی به استان تهران معمولاً به نسبت سایر استان ها از برابری آموزشی مطلوبی برخوردار است اما به جهت رفاه مشتریان محترم کارگزاری مطلع اقدام به تأسیس شعبه در استان البرز (شهرستان کرج) نموده است. در این شعبه نیز همانند سایر شعب تمامی خدمات مورد احتیاج مشتریان مثل دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، دریافت سفارش معاملات اینترنتی و مشاوره در مورد سرمایه گذاری ارائه می گردد؛ اما با توجه پتانسیل های زیاد مردم این استان در ورود به بورس، کارگزاری مطلع اقدام به برگزاری دوره های آموزشی بورس در کرج با سرفصل های آموزشی زیر نموده است:

دوره آموزشی آشنایی با بازار سرمایه در کرج (رایگان)

دوره آموزشی تحلیل بنیادی در کرج

دوره آموزشی تحلیل تکنیکال (سبک پرایس اکشن) در کرج

دوره آموزشی بازار آینده سکه و طلا در کرج

دوره آموزشی تابلو خوانی و تکنیک های معاملاتی در سایت tse در کرج

دوره آموزشی افزایش سرمایه در کرج

کارگاه خرید سهام در کرج (رایگان)

دوره آموزشی آشنایی با بازار آینده سکه و زعفران در کرج (رایگان)

درصورتی که احتیاج به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش بورس در استان کرج را دارید، می توانید در ساعات کاری با شماره های 32756041 (026) - 32756101 (026) - 32756101 (026) تماس بگیرید و یا به آدرس کرج، چهارراه هفت تیر، ابتدای بلوار دانش آموز، ساختمان مدائن، طبقه 2، واحد 11 مراجعه کنید، همکاران ما در این شعبه پذیرای حضور گرم شما هستند.

آموزش بورس در رشت

معمولاً این استان و این شهر را با صنعت توریسم می شناسیم. همچنین جالب است بدانید این شهر علاوه بر صنعت توریسم فوق العاده آن دارای فعالیت های خوب تجاری، صنعتی و کشاورزی است چراکه به دلیل نزدیک بودن به بندرانزلی و شهر آستارا کالاهای مختلفی از گمرکات آن وارد و صادرشده و همچنین روزگاری این شهر از قطب های نساجی در کشور بود. محصول برنج و چای این استان نیز در کشور زبان زد خاص و عام بوده و در این زمینه رتبه نخست را داراست. حال با توجه به پتانسیل های بسیار زیادی مالی این استان و همچنین میزان مشارکت مردم این استان در فعالیت در بورس باعث شده تا کارگزاری مطلع علاوه بر ایجاد شعبه در این استان اقدام به ارائه خدمات دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، دریافت سفارش ها معاملات اینترنتی و مشاوره در مورد سرمایه گذاری، آموزش های مورداحتیاج علاقه مندان به بورس را نیز ارائه می دهد که لیست چند دوره به عنوان نمونه در ذیل آورده شده است:

دوره آموزشی مبانی سرمایه گذاری در بورس در رشت (رایگان)

دوره آموزشی تابلو خوانی و تکنیک های معاملاتی در tse در رشت

دوره تابلو خوانی در رشت

دوره فیلترنویسی در بورس در رشت

دوره آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی در رشت

دوره آموزشی تحلیل تکنیکال پیشرفته در رشت

دوره آموزشی آشنایی با بازار آینده سکه در رشت

در صورتی که احتیاج به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش بورس در استان خراسان را دارید، می توانید در ساعات کاری با شماره های 33242602 (013) - 33242598 (013) - 33242506 (013) تماس بگیرید و یا به آدرس رشت، خیابان سعدی، خیابان معلم، جنب بیمه آرمان، ساختمان درفک، طبقه دوم مراجعه کنید، همکاران ما در این شعبه آمادگی ارائه تمامی خدمات بورسی و سرمایه گذاری به شما بزرگواران را دارند.

آموزش بورس در اراک

اراک که در استان مرکزی واقع شده است جزو شهرهای صنعتی ایران به شمار رفته و به جهت صنعتی بودنش بستر بسیار خوبی برای رویکرد سرمایه گذاری مردم این شهر و استان است. هرچند که تحریم تأثیر خود را بر صنعت این شهر گذاشته اما همچنان صنایع این استان به خوبی در حال پیشرفت هستند، از جمله صنایع این استان می توان به ماشین سازی اراک، آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو)، کمباین سازی ایران، هپکو، صنایع آذرآب، آونگان، واگن پارس، لجور اشاره نمود که هر کدام به نوع خود جزئی از احتیاجهای اساسی کشور را برطرف می نمایند. همچنین از مهم ترین شرکت های بورسی استان مرکزی در بورس اوراق بهادار می توان به نمادهای فاراک، شاراک و تپکو اشاره نمود، با در نظر دریافت این پتانسیل شهر اراک مرکز استان مرکزی، یکی از شهرهای صنعتی ایران به شمار می رود و به دلیل همین ویژگی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری مردم این شهر مهیا است.

دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، اقدام به ارائه آموزش های بورسی در قالب دوره های زیر نموده است:

- دوره آموزشی مبانی سرمایه گذاری در اراک

- دوره آموزشی تابلو خوانی و تکنیک های معاملاتی در سایت tse در اراک

- دوره آموزشی آشنایی با بازار آینده در اراک

- دوره آموزشی تحلیل تکنیکال مقدماتی در اراک

- دوره آموزشی تحلیل تکنیکال پیشرفته در اراک

درصورتی که احتیاج به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آموزش بورس در استان خراسان را دارید، می توانید در ساعات کاری با شماره های 08632235228 - 08632235189 تماس بگیرید و یا به آدرس اراک، خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، خیابان عدالت، مجتمع تجاری اداری کیانمهر، طبقه 6 مراجعه کنید، همکاران ما در این شعبه آمادگی ارائه تمامی خدمات بورسی و سرمایه گذاری به شما بزرگواران را دارند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 206

به "آموزش بورس در شعب کارگزاری مطلع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بورس در شعب کارگزاری مطلع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید