61 واحد فناور در دانشگاه الزهرا (س) فعالیت می نمایند

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: این دانشگاه هم اکنون دارای 61 واحد فناور و 60 شرکت دانش بنیان فعال است.

61 واحد فناور در دانشگاه الزهرا (س) فعالیت می نمایند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا (س) در کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار گردید، گفت: برگزاری این کنفرانس در شرایط تحریم یکی از موضوعاتی است که تدوین آن در دانشگاه فرصتی مناسب برای توسعه بخش پژوهشی را فراهم می نماید.

ملانظری ادامه داد: امیدواریم دستاورد های پژوهشی این کنفرانس طی دو روز آینده بتواند مسائل و مسائل بسیاری را مرتفع سازد. تحریم ها با تمام مسائلی که به همراه داشته است قطعا فرصت مناسبی برای قطع وابستگی به نفت و ارائه جهتی نوین در اقتصاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحریم ها زمینه ساز تاسیس شرکت های دانش بنیان شد، اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه الزهرا (س) 61 واحد فناوری و 60 شرکت دانش بنیان فعال دارد و فرصت را مغتنم خواهیم شمرد تا با توجه به شرکت های دانش بنیان به عنوان محور اصلی برنامه های دانشگاه با مسائل روبرو شویم.

رییس دانشگاه الزهرا(س) در خاتمه اعلام نمود: دانشگاه ها نقش محوری را در این زمینه دارند و ما باید با هم راستایی و برطرف تنگنا ها جهت بهتری را برای صاحبان ایده فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 460

به "61 واحد فناور در دانشگاه الزهرا (س) فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "61 واحد فناور در دانشگاه الزهرا (س) فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید