ویزای کانادا: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران در کانادا

به گزارش مجله ویراپارس، بعد از یافتن محلی امن برای زندگی، اشتغال دومین اولویت مهم افرادی است که تصمیم به مهاجرت به یک کشور نو را دارند. کانادا فرصت های زیادی را در طیف وسیعی از مشاغل پردرآمد و تخصصی به افراد ارائه می دهد.

ویزای کانادا: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

کمبود نیروی کار ماهر موجب شده دولت فدرال سیستم ورود سریع برای افراد با مهارت های تخصصی را ارتقا دهد. این موضوع کانادا را به گزینه ای مناسب برای افرادی که در جستجوی زندگی و شغلی تازه هستند، تبدیل نموده است. در این مطلب به معرفی بعضی از برترین فرصت های شغلی که بر اساس لیست مشاغل مورد تقاضا به وسیله دولت فدرال در سال 2018-2017 تنظیم شده، می پردازیم.

1. تکنسین های قلب و عروق در کانادا

به علت عظیمی جمعیت سالخورده کانادا، تقاضای بسیار زیادی برای تکنسین های قلب و عروق در این کشور وجود دارد. بالاترین میانگین دستمزد ساعتی برای تکنسین های قلب و عروق در شهر کلگری کانادا می باشد که معادل 44.27 دلار در ساعت است. کمترین میانگین دستمزد ساعتی تکنسین های قلب و عروق هم در شهر هالیفاکس است که 20.85 دلار در ساعت می باشد. تعداد قابل توجهی از مشاغل موجود در این بخش را می توان در قسمت های مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی یافت. افراد برای کار به اسم تکنسین قلب و عروق در کانادا(به استثنای کبک) باید در انجمن متخصصان قلب و عروق کانادا ثبت نام شوند.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 33.75 - 20.45 دلار

دستمزد سالیانه: 69.701 - 43.451 دلار

2. درمانگران تنفسی

با افزایش جمعیت سالخورده کانادا، تقاضا برای درمانگران تنفسی هم رو به افزایش است. در بعضی از شهرهای کانادا مانند تورنتو، کلگری و سپس وینیپگ عایدی درمانگران تنفسی بالاتر از سایر شهرهای کانادا است. فرصت های شغلی برای درمانگران تنفسی به صورت گسترده ای در کلینیک های تخصصی خواب و مراقبت های تنفسی، وجود دارد. افرادی که تازه وارد این کار شده اند، ممکن است پایین ترین طیف حقوقی را دریافت نمایند. اما با کسب 5 سال تجربه کاری، نرخ های پرداختی به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 41.99 - 23.78 دلار

دستمزد سالیانه: 87.897 - 44.769 دلار

3. زمین شناسی و اقیانوس شناسی در کانادا

با وجود سقوط قیمت نفت در سال های اخیر، همچنان احتیاج به بهره برداری از ثروت معدنی در کانادا، از اولویت های ضروری به شمار میرود. با این حال، دغدغه های محیط زیستی همچنان به اسم یک نگرانی کلیدی به جای مانده است و این به معنای آن است که نقش زمین شناسان و اقیانوس شناسان در سال های آینده بسیار ضروری خواهد بود. انتظار می رود که در آینده نزدیک تقاضا برای متخصصان این حوزه با رشد همراه باشد و احتیاج به مهارت های موجود در نیروی کار بومی را هم کاهش دهد.

میانگین عایدیها

دستمزد سالیانه: 141.772 - 54.044 دلار

4. رشته های مهندسی- شیمیایی، استخراج معدن، نفت، زمین شناسی و هوافضا

همچون مدیریت ساخت و ساز، مشاغل مهندسی را هم می توان مرتبا در بالای لیست مشاغل تخصصی مورد قبول فدرال، مشاهده کرد. کانادا با کمبود نیروی کار در این تخصص ها روبرو است. دستمزدها در شهرهای مختلف و سراسر نواحی کانادا فرق دارد.

میانگین عایدیها

  • مهندسی شیمی:

دستمزد ساعتی: 57.81 - 12.96 دلار

دستمزد سالیانه: 102.323 - 45.128 دلار

  • مهندسی معدن و زمین شناسی

دستمزد ساعتی: 39.04 دلار

دستمزد سالیانه: 124.764 - 56.575 دلار

  • مهندسی نفت

دستمزد ساعتی: 50.80 دلار

دستمزد سالیانه: 232.240 - 63.421 دلار

  • مهندسی هوافضا

دستمزد ساعتی: 47.92 - 17.00 دلار

دستمزد سالیانه: 111.006 - 49.248 دلار

5. نقشه برداری از زمین

یکی دیگر از حرفه هایی که در کانادا تقاضای بالایی دارد و انتظار می رود که این تقاضا همچنان باقی بماند، نقشه برداری زمین است. کانادا با کمبود نیروی کار در این حوزه روبرو است. این شرایط حداقل برای چندین سال ادامه خواهد یافت و تقاضای زیادی برای افراد باتجربه در نقشه برداری های مربوط به توسعه شهری، پروژه های عظیمراه و توسعه وجود دارد. فرصت های شغلی در این حوزه در سراسر کانادا وجود دارد و گزینه های متعددی را برای انتخاب محل زندگی برای افراد متخصص در این حوزه قرار می دهد. فرصت های شغلی شهری و روستایی زیادی در کانادا وجود دارد که این حرفه را با انعطاف پذیری بالا برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند، همراه می نماید.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 36.44 - 17.72 دلار

دستمزد سالیانه: 108.065 - 38.185 دلار

6. تکنسین های ابزار صنعتی و مکانیک ها در کانادا

برای تکنسین های ابزار صنعتی و مکانیک ها در کانادا تقاضای بالایی وجود دارد. در بیشتر موارد، فرصت های شغلی این حوزه را می توان در شرکت های هسته ای و مولد برق، صنایع معادن، کاغذ سازی، شرکت های ابزار صنعتی و شرکت های پتروشیمی و گاز طبیعی یافت. این فرصت های شغلی در سراسر کانادا موجود می باشند اما در آلبرتا متمرکزند. گواهی مورد احتیاج برای کار به اسم تکنولوژیست حرفه ای از استانی به استان دیگر در کانادا فرق دارد.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 50.46 - 19.20 دلار

دستمزد سالیانه: 124.195 - 42.418 دلار

7. متخصصان شنوایی سنجی و گفتار درمانی در کانادا

با توجه به جمعیت سالخورده کانادا، احتیاج به مشاغل شنوایی سنجی رو به افزایش است. وظایف کارشناسان شنوایی سنجی و گفتار درمان ها شامل تشخیص، ارزیابی و درمان مسائل مربوط به شنوایی، زبان، گفتار و اختلالات شنوایی می گردد. این افراد می توانند در طیف وسیعی از مجموعه های دولتی و خصوصی مانند بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، تسهیلات مراقبتی، مراکز توانبخشی و بعلاوه در مجموعه های آموزشی مشغول به کار شوند.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 49.44 - 20.27 دلار

دستمزد سالیانه: 98.278 - 48.936 دلار

8. درمانگران شغلی (کار درمانگری) در کانادا

درمانگران شغلی به افراد و گروه هایی که دچار آسیب، بیماری و اختلالات روحی یا روانی شده اند، یاری می نمایند تا توانمندی های لازم را کسب نمایند و ارتقا دهند. فرصت های شغلی این حوزه به طور گسترده در بخش های دولتی و مجموعه های خصوصی موجود است. محیط های کاری این افراد شامل بیمارستان ها، مراکز مراقبتی، مدارس و خدمات اجتماعی می گردد.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 89.27 - 27-48 دلار

دستمزد سالیانه: 81.790 - 47.526 دلار

9. سونوگرافی در کانادا

واژه سونوگرافی پزشکی به مشاغل متعددی از جمله تکنسین ultrasound، مربی سونوگرافی پزشکی تشخیصی و سونوگرافی پزشکی اشاره دارد. افزایش جمعیت سالخورده کانادا، صندلی این شغل را در حال حاضر و در آینده نزدیک تضمین می نماید. بالاترین میانگین عایدی سونوگرافیست ها با مبه وسیله 44.81 دلار در ساعت، متعلق به آلبرتا می باشد. پایین ترین میانگین عایدی هم در انتاریو است که معادل 32 دلار در ساعت می باشد. برای دستیابی به این شغل، بیشتر کارفرمایان کانادایی از شما میخواهند که در انجمن سونوگرافیست های پزشکی تشخیصی ثبت نام کنید.

میانگین عایدیها

دستمزد ساعتی: 44.81 - 24.94 دلار

دستمزد سالیانه: 91.511 - 49.320 دلار

10. تکنسین های پزشکی آزمایشگاه و دستیاران پاتولوژی در کانادا

این شغل در کانادا و در کشورهای دیگر جهان تقاضای زیادی دارد و برای کسانی که علاقمند به ساز و کارهای بدن انسان هستند، بسیار مناسب است. دقت و توانایی انجام فرآیند از مهارت های کلیدی این حرفه است. تکنسین های آزمایشگاه در طیف وسیعی از مجموعه های دولتی و خصوصی مانند بیمارستان های عظیم، آزمایشگاه های خصوصی، کلینیک ها، بخش تحقیقاتی دانشگاه ها و شرکت های تکنولوژی می توانند کار نمایند.

میانگین عایدی

دستمزد ساعتی: 28.01 - 13.04 دلار

دستمزد سالیانه: 60.525 - 26.782 دلار

اگر علاقمند به تحصیل و کار در کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. بعلاوه می توانید با مراجعه به قسمت رزرو مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1726

به "ویزای کانادا: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: 10 شغل پردرآمد برای مهاجران در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید