4500 واحد مسکن مهر در سقز در حال احداث است

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: معاون عمرانی استانداری کردستان گفت: 4 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در سقز در دست احداث است که تا کنون نزدیک به یک هزار واحد به بهره برداری رسیده و به تدریج بقیه نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

4500 واحد مسکن مهر در سقز در حال احداث است

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، امیر قادری امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان سقز اظهار کرد: در سه سال اخیر بیش از 1 هزار و 820 میلیارد ریال اعتبار در زمینه عمران شهری به شهرداری های استان کردستان اختصاص یافته است.

وی گفت: از کل اعتبار تخصیص یافته به شهرداری های استان، 200 میلیارد ریال برای اجرای چندین طرح عمران شهری به شهرداری سقز تعلق گرفته است.

معاون عمرانی استانداری کردستان که از پروژه های شهری در دست اجرا توسط شهرداری سقز بازدید می کرد، اضافه کرد: در چند سال گذشته توسط شهرداری سقز اقدامات بسیار مناسبی برای عمران دومین شهر عظیم استان کردستان اجرا شده است که جای تقدیر دارد.

وی که ابتدا از پروژه عظیم مسکن مهر جاقل بازدید به عمل آورد خاطر نشان کرد: 4 هزار و 500 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در سقز در دست احداث است که تا کنون نزدیک به یک هزار واحد به بهره برداری رسیده و به تدریج بقیه نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

قادری سپس از پروژه در دست اجرای پارکینگ طبقاتی سقز در خیابان آزادی این شهر که با زیربنای 12 هزار متر مربع و صرف هزینه ای بالغ بر40 میلیارد و 500 میلیون ریال با گنجایش 600 دستگاه خودرو سواری توسط بخش خصوصی در پنج طبقه در حال ساخت است بازدید کرد.

وی سپس به همراه مسئولان شهرستان از مجتمع تجاری الماس در میدان آزادی این شهر بازدید کرد.

این مجتمع تجاری نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در 5 طبقه با صرف 100 میلیون ریال توسط بخش خصوصی در حال اتمام است که با بهره برداری از آن برای 500 نفر ایجاد شغل دائم خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری کردستان سپس از طرح گردشگری، تفریحی و تجاری که در قالب توسعه حاشیه رودخانه چم سقز در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع است بازدید کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 831

به "4500 واحد مسکن مهر در سقز در حال احداث است" امتیاز دهید

1 کاربر به "4500 واحد مسکن مهر در سقز در حال احداث است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4500 واحد مسکن مهر در سقز در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید