2 جنگنده روسی بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند

به گزارش مجله ویراپارس، دو فروند جنگنده روسی یک فروند بمب افکن راهبردی بی 52 آمریکایی را بر فراز دریای سیاه رهگیری کردند.

2 جنگنده روسی بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، نیروی هوایی آمریکا در اروپا با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: دو فروند جنگنده روسی روز آدینه بر فراز دریای سیاه و آب های بین المللی، اقدام به رهگیری ناامن و غیرحرفه ای یک فروند بمب افکن راهبردی بی 52 نیروی هوایی آمریکا کردند.

بر اساس این گزارش بیانیه نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد: خلبانان روسی بارها تا 100 فوتی بمب افکن بی 52 آمریکا نزدیک شدند و مسائل و دردسرهایی را برای این بمب افکن ایجاد کردند.

نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد: اقداماتی این چنین، احتمال تصادم و برخورد را افزایش می دهد، چنین اقداماتی غیرضروری و مغایر با قوانین بین المللی پرواز است. ما از هواپیماهای روسی انتظار داریم که مطابق با استانداردهای بین المللی رفتار نمایند تا ایمنی و امنیت تضمین شده و جلوی حوادث ناخواسته گرفته گردد.

فرماندهی اروپایی ارتش آمریکا نیز با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: بمب افکن بی 52 روز آدینه بر فراز 30 کشور عضو ناتو پرواز نموده است تا همبستگی و اتحاد این ائتلاف نظامی را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1181

به "2 جنگنده روسی بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 جنگنده روسی بمب افکن راهبردی آمریکا را رهگیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید