فرود اضطراری یک بوئینگ در روسیه

به گزارش مجله ویراپارس، مشکلاتی در عملکرد موتور یک فروند بوئینگ، فرود اضطراری این هواپیما را در روسیه به دنبال داشت.

فرود اضطراری یک بوئینگ در روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فروند بوئینگ 737-800 در پی اشکلاتی در عملکرد موتور در روسیه فرود اضطراری داشت.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این هواپیما امروز آدینه در شهر سیکتیوکار واقع در شمال غربی روسیه ناچار به فرود اضطراری شد. آنالیز ها برای نقص در عملکرد این هواپیما ادامه دارد اما گزارش های نخست حاکی از نقص در عملکرد موتور هواپیما بوده است.

این هواپیما از شهر میرنیم واقع در شرق روسیه در جهت مسکو در پرواز بود. یک مقام مسئول هم با تائید فرود اضطراری گفت که تحقیقات اولیه درجریان است. همه سرنشینان هواپیما سالم هستند.

این در حالی است که یکی از مقامات مسئول روسیه روز پنجشنبه به خبرنگاران گفته بود که آژانس فدرال حمل ونقل هوایی پرواز بوئینگ 737 MAX را تا زمان انجام تحقیقات بیشتر ممنوع نموده است.

پیش از این بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی به دنبال سقوط اخیر هواپیمای بوئینگ 737 مکس 8 خطوط هوایی اتیوپی در نزدیکی فرودگاه آدیس بابا و کشته شدن 157 نفر، پرواز این هواپیماهای ساخت آمریکا را در کشورهای خود ممنوع نموده بودند.

این دومین سقوط بوئینگ 737 مکس طی 5 ماه گذشته محسوب می گردد. پیشتر در روز 29 اکتبر سال گذشته میلادی یک هواپیمای دیگر 737 مکس متعلق به شرکت لاین ایر اندونزی با 189 مسافر در دریای جاوا سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 167

به "فرود اضطراری یک بوئینگ در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری یک بوئینگ در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید