گوشی های مقرون به صرفه قیمت هوشمند در تیرماه

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: برترین گوشی ها بین سه تا چهار میلیون تومان چه مدل گوشی های هستند.

گوشی های مقرون به صرفه قیمت هوشمند در تیرماه

گوشی های مالی هوشمند در اولین فصل تابستان چه قیمتی دارند برای تهیه های یک گوشی هوشمند با قیمت میانه باید دنبال چه مدل هایی باشیم.

شیائومی ردمی 9

اگر بگوییم بازار گوشی های مالی و میان رده در ایران تحت سلطه دو برند شیائومی و سامسونگ واقع شده است، اغراق ننموده ایم. شیائومی مدل هایی با امکاناتی فراتر از رقبا و ارزش خرید زیاد را وارد بازار ایران نموده است؛ بنابراین اگر در این راهنمای خرید، نام برند شیائومی را زیاد مشاهده کردید، تعجب نکنید!

در بازه قیمتی کمتر از 3 میلیون تومان، بیشتر گوشی ها از تراشه های ضعیف و نمایشگرهایی بی کیفیت استفاده می نمایند، اما ردمی 9 شیائومی که بیش از یک سال از عمرش می گذرد، با بهره گیری از نمایشگر Full HD و تراشه ای با قدرت مناسب، یک سروگردن برتر از رقبای هم قیمتش واقع شده است. در حال حاضر با قیمتی کمتر از سه میلیون تومان، می توانید مدل 32 گیگابایتی ردمی 9 شیائومی را با سه گیگابایت رم تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که با افزایش بودجه خود به حدود 3 میلیون و 400 هزار تومان، می توانید مدل 64 گیگابایتی این گوشی را با 4 گیگابایت رم خریداری کنید که هم سریع تر است و هم فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد.

رجحانن گوشی تا 4 میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 9T مدل 5G

ردمی نوت 5G 9T، یکی از مجذوب کننده ترین گوشی های مالی ترین بازار و از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G در ایران است. ردمی نوت 9T مدلی پیشرفته از ردمی نوت 9 با امکاناتی مجذوب کننده به شمار میرود که مدل 64 گیگابایتی آن با 4 گیگابایت رم را می توانید با قیمتی حدود 4 میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید. از امکانات اصلی ردمی نوت 5G 9T علاوه بر پشتیبانی از شبکه های 5G، می توانیم به نمایشگر 6.53 اینچ با دقت Full HD ، تراشه نو و کارآمد با پردازنده 8 هسته ای، دوربین 48 مگاپیکسل ، بلندگوهای استریو و باتری 5000 میلی آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات اشاره کنیم.

رجحانن گوشی تا 5 میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 10

پس از موفقیت چند نسل از سری گوشی های ردمی نوت، نسل دهم این گوشی ها هم به بازار ایران رسید. شیائومی ردمی نوت 10 به اسم مدل پایه، پیشرفت های زیادی درمقایسه با ردمی نوت 9 داشته که قیمت بیشتر آن را توجیه می نماید. شاید بتوانیم نمایشگر AMOLED آن را عظیم ترین تغییر نسل دهم ردمی نوت بدانیم که به مراتب باکیفیت تر و روشن تر از نمایشگر ردمی نوت 9 است. بلندگوهای استریو و فناوری شارژ سریع 33 وات از دیگر رجحان های اصلی ردمی نوت 10 درمقایسه با ردمی نوت 9 محسوب می گردد. این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 11 عرضه می گردد و طبیعتا از نظر به روزرسانی های نرم افزاری، آینده بهتری درمقایسه با نسل قبلی دارد. پیشنهاد می کنیم که آنالیز ردمی نوت 10 را در زومیت بخوانید.

پوکو X3

برند پوکو کار خود را به اسم یکی از زیرمجموعه های شیائومی شروع کرد و حالا به اسم شرکتی مستقل فعالیت می نماید. پوکو X3 یکی از نوترین محصولات این برند محسوب می گردد که در دو مدل معمولی (بدون پسوند) و NFC وارد بازار شده است. پوکو ایکس 3 NFC ماژول NFC دارد؛ ولی ظرفیت باتری کمتری هم دراختیارتان قرار می دهد؛ به همین هم علت قیمت کمتری هم درمقایسه با مدل معمولی دارد.

ما مدل معمولی را پیشنهاد می کنیم؛ چراکه فناوری NFC کاربرد چندانی ندارد. در عوض، باتری 6000 میلی آمپرساعت مدل معمولی، شارژدهی بیشتری را درمقایسه با مدل NFC در اختیارتان قرار می دهد. در حال حاضر می توانید مدل 64 گیگابایتی پوکو X3 را با قیمتی کمتر از 5 میلیون تومان تهیه کنید. از بارزترین ویژگی های پوکو X3 می توانیم به نمایشگر 120 هرتز با پشتیبانی از HDR10 ، بلندگوهای استریو ، تراشه قدرتمند و چهار دوربین برای حالت های مختلف عکاسی اشاره کنیم. حتما آنالیز پوکو X3 را در زومیت بخوانید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1736

به "گوشی های مقرون به صرفه قیمت هوشمند در تیرماه" امتیاز دهید

1 کاربر به "گوشی های مقرون به صرفه قیمت هوشمند در تیرماه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های مقرون به صرفه قیمت هوشمند در تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید