گلایه سرمربی تیم طارمی، بازیکنان ماشین نیستند

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته هشتم لیگ پرتغال پیروز شد با یک گل تیم سانتاکلارا را شکست بدهد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 65 زمین بازی را ترک کرد.

گلایه سرمربی تیم طارمی، بازیکنان ماشین نیستند

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در سرانجام این مسابقه در پاسخ به سئوالی درباره ترکیب تیمش که نسبت با ملاقات با مارسی (در لیگ قهرمانان اروپا) فقط یک تغییر داشت و آن هم حضور طارمی بود، گفت: اولویت ما قهرمانی است. هر 11 بازیکن بهترین بازی خود را انجام دادند. مطمئناً اگر نفرات دیگری را هم انتخاب می کردند، آنها هم عملکرد مثبتی داشتند. باید از این بابت احساس غرور کنم.

وی با اشاره به حضور پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، تاکید نمود: باید برای بازی بعدی در روز سه شنبه آماده شویم. زمانی برای استراحت نداریم. می خواهیم در تمام مسابقات حضور داشته باشیم اما مسابقات به شدت فشرده است. بازیکنان ماشین نیستند.

سرمربی پورتو همچنین در مورد ملاقات با سانتاکلارا گفت: بارش باران و باد شدید تا حدی کار را سخت کرد. همچنین توانایی های تیم سانتاکلارا را می شناختیم که در بازی های خانگی کار را برای هر حریفی سخت می نماید. بازیکنان من شایسته تبریک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1332

به "گلایه سرمربی تیم طارمی، بازیکنان ماشین نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه سرمربی تیم طارمی، بازیکنان ماشین نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید