کیفیت استقلال نسبت به هفته اول بهتر شده بود

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر پیروز شد میزبانش ذوب آهن را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده تا یکی از 3 تیم 6 امتیازی در جدول رقابت ها باشد.

کیفیت استقلال نسبت به هفته اول بهتر شده بود

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: کیفیت بازی استقلال نسبت به هفته نخست به مراتب ارتقا یافته بود و بازی خیلی بهتری را شاهد بودیم. به خصوص که این بازی خارج از خانه بود و حریف نیز حریفی قدر و باتجربه که برای گرفتن امتیاز از استقلال هم برنامه داشت و هم ابزار کافی.

وی اضافه نمود: ارزش این پیروزی بسیار بالا بود و در آینده معین می گردد که این 3 امتیاز چقدر بیشتر از 3 امتیاز معمولی ارزش دارد.

مدافع پیشین آبی پوشان بسته ماندن دروازه این تیم در دو بازی را نقطه قوتی برای آنها دانست و گفت: شاگردان مجیدی در دو بازی دروازه شان را بسته نگه داشته اند و این را می توان یک مزیت بزرگ برای این تیم به حساب آورد. سیستم دفاعی استقلال هنوز باگ هایی دارد، اما در مجموع عملکرد خوبی داشته و امیدوارم با برطرف اشتباهات موجود در سیستم دفاعی، در بازی های آینده هم شاهد بسته ماندن دروازه این تیم باشیم.

حاجی پور در ادامه بیان داشت: جعفر سلمانی که ورودش به استقلال با انتقادهایی همراه بود، امروز نقش یک وینگر چپ را خیلی خوب ایفا کرد. او در این بازی گل نزد اما نسبت به ملاقات قبلی که گل زد عملکرد به مراتب بهتری داشت. فکر می کنم سلمانی بتواند خیلی زود جای خالی محمد نادری را پر کند و تبدیل به یک وینگر کاملاً قابل اعتماد گردد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: فوتبال حرفه ای ایجاب می نماید که مجموعه باشگاه استقلال این پیروزی شیرین را فراموش نموده و از همین امروز برای ملاقات مقابل تراکتور که می تواند ملاقاتی بس حساس و مشکل باشد برنامه ریزی نموده و تمرکزش را روی آن بازی بگذارد. بدیهی است که سومین پیروزی در سومین بازی فصل می تواند از استقلال خیلی زود چهره یک مدعی قهرمانی بسازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1848

به "کیفیت استقلال نسبت به هفته اول بهتر شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت استقلال نسبت به هفته اول بهتر شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید