نساجی 0 ، استقلال 0؛ توقف آبی ها در روز درخشش حقیقی

به گزارش مجله ویراپارس، خبرگزاری خبرنگاران- ساکت الهامی با نساجی به مانند نیم فصل اول استقلال را متوقف کرد.

نساجی 0 ، استقلال 0؛ توقف آبی ها در روز درخشش حقیقی

به گزارش خبرنگاران، نساجی و استقلال در چارچوب یکی از دیدارهای حساس هفته بیستم لیگ به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی این بازی را شروع کردند که استقلال پیش از شروع بازی هر چهار بازی نیم فصل دوم را پیروز شده بود و با 47 امتیاز پیش از بازی در رتبه اول جدول لیگ قرار داشت. در سوی دیگر نساجی در نیم فصل دوم هنوز پیروز به کسب پیروزی نشده بود و با 22 امتیاز در نیمه دوم جدول قرار داشت.

در همان ثانیه های شروعین نیمه اول نساجی فرصت گلزنی داشت. بعد هجوم ابتدای بازی نساجی این استقلال بود که تا دقیقه 10 روی دروازه نساجی فشار آورد و این درخشش حقیقی بود که بازی را بدون گل نگه داشت. در ادامه نیمه اما بازی پایاپای دنبال شد و در بعضی دقایق این نساجی بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و تیم برتر میدان بود. بازی در این نیمه دو بار برای تذکر به اعضای کادر فنی متوقف شد، اول داور یکی از اعضای کادر فنی استقلال را با کارت زرد جریمه کرد و دقایقی بعد نوبت به کادر فنی نساجی رسید تا کارت زرد علی صفایی را ببیند. نیمه اول بازی گلی را به همراه نداشت.

نیمه دوم را استقلال هجومی شروع کرد. این نیمه هم تا حدودی پایاپای بود اما کفه موقعیت ها به سمت استقلال سنگینی می کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت عالی را از دست دادند. البته نمی توان نقش حقیقی را در این نتیجه نادیده گرفت و دروازه بان نساجی که در هفته های اخیر نمایش های چندان خوبی نداشت این بار ستاره تیمش شد. با این نتیجه استقلال 48 امتیازی شد و کماکان در صدر جدول جای دارد. استقلال بعد از 6 برد پیاپی متوقف شد و نساجی توانست مثل نیم فصل اول آبی پوشان تهرانی را متوقف کند. نساجی هم 23 امتیازی شد و در رتبه دهم جدول جای دارد.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیر مهدی جان ملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده (تعویض دقیقه 56 با مهرداد عبدی) (مهرداد عبدی تعویض دقیقه 82 با زامهران)، مسعود شجاعی، کریم اسلامی (تعویض دقیقه 74 با صابر حردانی)

سرمربی نساجی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، صالح حردانی (تعویض دقیقه 70 با ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده (تعویض دقیقه 83 با آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد (تعویض دقیقه 55 با آمانوف)

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

لحظات حساس:

دقیقه یک: نساجی در همان ثانیه های ابتدایی بازی یک موقعیت بسیار خوب داشت. شوت جعفری پس از برخورد به مدافعین استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه 5: ارسال محمد دانشگر به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که پس از عکس العمل دیدنی حقیقی، توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت و در مقابل دروازه خالی، به حسین زاده رسید ولی ضربه او به مدافع نساجی برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 6: شوت زبیر نیک نفس خوب نبود اما پس از کمانه کردن توپ، در موقعیت بسیار خوبی به جعفر سلمانی رسید که شوت این بازیکن نیز به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 15: یک ضربه کاشته برای نساجی به دست آمد که شیری به شکل یک ضرب و با شوتی محکم و پرسرعت دروازه استقلال را تهدید کرد که با واکنش خوب حسینی، این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 17: این بار ایوب کلانتری با یک شوت راه دور دروازه صدرنشین لیگ را تهدید کرد. این بازیکن پس از دریافت پاس شجاعی، با شوتی محکم دروازه حسینی را تهدید کرد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: روی یک کار خوب تیمی، رضا جعفری با عبور از پشت مدافعین استقلال صاحب موقعیت شد که شوت بغل پای این بازیکن پس از برخورد به پای روزبه چشمی، به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 24: نفوذ بسیار خوب دانشگر از سمت راست با ارسال زمینی این بازیکن همراه بود. توپ او از حسین زاده عبور کرد و به وسیله مدافع نساجی ناقص دفع شد و توپ در موقعیت بسیار خوبی مقابل ژستد نهاده شد که ضربه بسیار بد این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 34: ارسال مهدی پور با ضربه سر چشمی همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: پاس خوب حسین زاده در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید که شوت محکم این بازیکن را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 45+2: شوت راه دور کلانتری به مرکز دروازه زده شد و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 46: ارسال حردانی پس از برخورد به کلانتری، نصیب یامگا شد و این بازیکن با یک پاس خوب حسین زاده را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 49: پس از قطع توپ بسیار خوب حردانی در میانه میدان، رودی ژستد صاحب فرصت بسیار خوبی شد. او پس از چند متر پیش روی، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: پاس در عرض و دقیق مسعود شجاعی به متین کریم زاده رسید که این بازیکن در فرصت بسیار خوبی نهاده شد که با تکل بسیار خوب حردانی، توپ از پای این بازیکن جدا شد و چشمی توپ را گرفت.

دقیقه 54: فرار بسیار خوب حسین زاده از سمت چپ با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه شد که علیرضا حقیقی با واکنش استثنایی توپ را مهار کرد.

دقیقه 59: حرکت خوب آمانوف از سمت راست و ارسال این بازیکن به وسیله مدافعین نساجی برگشت داده شد که شوت حسین زاده به مدافعین نساجی برخورد کرد.

دقیقه 65: ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه نساجی به وسیله مدافعین این تیم برگشت داده شد و در ادامه امیرحسین حسین زاده با شوتی سرکش، دروازه حریف را تهدید کرد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69: روی حرکت خوب تیمی استقلالی ها و پاس حسین زاده در پشت محوطه جریمه به آمانوف، این بازیکن با یک شوت زمینی و دقیق دروازه نساجی را تهدید کرد که توپ او با واکنش خوب حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه 73: شوت زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: یک پاس خوب در موقعیت بسیار خوبی به مسعود شجاعی رسید ولی تعلل این بازیکن و شوت او با برخورد به دانشگر راهی کرنر شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2013

به "نساجی 0 ، استقلال 0؛ توقف آبی ها در روز درخشش حقیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی 0 ، استقلال 0؛ توقف آبی ها در روز درخشش حقیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید