توضیحات فدراسیون فوتبال درباره احضار مدیران استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، بعد از بالا گرفتن درگیری رسانه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر، فدراسیون فوتبال روز گذشته از احضار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال و مجید صدری سرپرست پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون اطلاع داد. تنش های رسانه ای بین دو باشگاه به علت بحث کسر امتیاز از گل گهر و مسائل مدیریتی شدت گرفته بود.

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره احضار مدیران استقلال و پرسپولیس

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال در این مدت تمام تلاشش را نموده است تا آرامش به فوتبال بازگردد. از ابتدای فصل از همه باشگاه ها خواستیم همکاری لازم را انجام بدهند تا رقابت های لیگ برتر، لیگ دسته یک و سایر مسابقات با نظم و کیفیت بیشتری برگزار گردد.

وی که با رادیو تهران مصاحبه می کرد، اضافه کرد: این جهت را ادامه خواهیم داد. خواهشمان این بود که به تنش زدایی یاری کنیم. به نظر می رسد در مدت اخیر این بیانیه نویسی ها و مسائلی از این دست و حمله به تیم رقیب داشت فضای فوتبال را به سمت و سویی راهنمایی می کرد که در فرهنگ فوتبال کشورمان دچار مشکل شویم. از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و وکلای آنها دعوت شده است تا در جلسه روز دوشنبه کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند تا درباره موارد مدنظر اعضای کمیته انضباطی بحث بگردد و به جمعبندی برسیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال بعلاوه تاکید نمود که غیبت این مدیران در جلسه فردا تاثیری در فرایند کمیته انضباطی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1940

به "توضیحات فدراسیون فوتبال درباره احضار مدیران استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات فدراسیون فوتبال درباره احضار مدیران استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید