تور ارزان آلمان: کاهش 7.1 درصدی واردات نفت آلمان در 8 ماه ابتدایی امسال میلادی

به گزارش مجله ویراپارس، واردات نفت خام آلمان در هشت ماه ابتدایی امسال میلادی 7.1 درصد کاهش یافته، ولی هزینه واردات این کشور32.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

تور ارزان آلمان: کاهش 7.1 درصدی واردات نفت آلمان در 8 ماه ابتدایی امسال میلادی

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران،اطلاعات رسمی نشان می دهد واردات نفت خام آلمان در هشت ماه ابتدایی امسال میلادی 7 . 1 درصد کاهش یافته است که می تواند نتیجه همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه های مربوط به آن باشد که به صنعت این کشور آسیب رسانده است. اما هزینه انرژی در این کشور یک سوم به خاطر بالا رفتن قیمت ها افزایش یافته است.

دفتر تجارت خارجی آلمان اظهار داشت واردات نفت از ابتدای امسال میلادی تا ماه اوت تا 51 . 9 میلیون تن پایین آمده است، درحالی که در همین دوره در 2020 برابر با 55 . 8 میلیون تن بود.

تورم آلمان به بالاترین رقم طی 13 سال گذشته رسید

روسیه 34 درصد از واردات نفت آلمان را در این دوره به خود اختصاص داده است و پس از آن بیشترین واردات نفت این کشور از دریای شمال نروژ و انگلیس بوده است. آلمان 16 . 1 درصد از نفت مورد احتیاج خود را از کشور های عضو اوپک تامین نموده است.

آمریکا و قزاقستان هم از صادرکنندگان نفت به آلمان بوده اند.

آلمان در هشت ماه ابتدایی امسال میلادی 21 میلیارد یورو معادل 24.45 میلیارد دلار برای واردات نفت خام هزینه نموده است که 32 . 9 درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد.

قیمت نفت خام برنت از ابتدای امسال میلادی تا حالا 52 درصد به خاطر کاهش فراوری اوپک و متحدانش، بهبود تقاضا از بحران کرونا و کمبود جهانی زغال سنگ و گاز افزایش یافته است.

آمار نشان می دهد میانه مبلغ پرداخت شده به وسیله آلمان برای هر تن نفت خام 42 . 8 درصد بالاتر از سال گذشته و برابر با 404.56 یورو بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1849

به "تور ارزان آلمان: کاهش 7.1 درصدی واردات نفت آلمان در 8 ماه ابتدایی امسال میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: کاهش 7.1 درصدی واردات نفت آلمان در 8 ماه ابتدایی امسال میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید