کاهش 45 درصدی مصرف بنزین در خوزستان

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که میزان مصرف بنزین نسبت به سال گذشته 45 درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: همچنین در ورودی های استان، 81 تا 82 درصد و در خروجی ها، 83 درصد کاهش تردد داشته ایم.

کاهش 45 درصدی مصرف بنزین در خوزستان

غلامرضا شریعتی امروز، 11 فروردین در ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر کشور، با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در خوزستان اجرا شده است و فعلا مشکل خاصی نداریم. نقاط کنترلی ما 104 نقطه هستند و تعداد نیروهای مستقر نیز هزار و 118 نفر است.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به بازدید از اصناف، بیان کرد: میزان مصرف بنزین نیز نسبت به سال گذشته 45 درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین در ورودی های استان، 81 تا 82 درصد و در خروجی ها، 83 درصد کاهش تردد داشته ایم.

استاندار خوزستان با بیان این که ترددهای بین شهری نیز طی 10 روز گذشته حدود 61 درصد کاهش پیدا کرده اند، اضافه نمود: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و ان شاءالله بتوانیم طرح فاصله گذاری اجتماعی را تا پایان نیز به صورت کامل اجرا کنیم. از نظر علمی، 2 برابر دوره نهفته بیماری، یعنی 28 روز یا اگر امکان آن هم نباشد حداقل 2 هفته لازم است که طرح انجام شود تا نتیجه آن دیده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 881

به "کاهش 45 درصدی مصرف بنزین در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 45 درصدی مصرف بنزین در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید