ژاوی مربی بارسلونا می گردد؟

به گزارش مجله ویراپارس، بعد از شکست سنگین بارسلونا در مرحله رفت هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن دوباره حدس ها در خصوص احتمال ایجاد تغییرات در این تیم افزایش یافته است. بسیاری از رسانه ها مدعی شده اند که در صورت حذف بارسا از لیگ قهرمانان رونالد کومان فصل آینده سرمربی بارسلونا خواهد بود و ژاوی همچون ماه های گذشته یکی از اصلی ترین گزینه ها برای راهنمایی بلوگرانا محسوب می گردد.

ژاوی مربی بارسلونا می گردد؟

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر، در مصاحبه ای با سایت فیفا در رابطه با احتمال حضور در بارسلونا گفت: در حال حاضر در قطر هستم و به خوبی کار می کنم. من در یک باشگاه عظیم در آسیا و قطر حضور دارم. السد بهترین تیم قطر است. ما خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. همه من را به عنوان مربی بارسلونا می بینند و من واقعاً برای بارسلونا و کومان، سرمربی فعلی، احترام قائلم.

ژاوی در ادامه گفت: من نمی خواهم حقیقت را پنهان کنم. البته من دوست دارم سرمربی بارسلونا باشم. من بارها این را گفته ام. با این حال همواره به مربی و باشگاه احترام می گذارم. برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم و البته از زمانی که یادم می آید هوادار بارسلونا بوده ام. انتخابات ریاست باشگاه به زودی انجام خواهد شد و باید ببینیم که چه کسی برنده می گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1506

به "ژاوی مربی بارسلونا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی مربی بارسلونا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید