انریکه: در آستانه حمله قلبی بودم اما شایسته برد مقابل گرجستان بودیم، حریف کوچکی وجود ندارد

به گزارش مجله ویراپارس، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید در بازی شب گذشته مقابل گرجستان تا آستانه حمله قلبی پیش رفته است.

انریکه: در آستانه حمله قلبی بودم اما شایسته برد مقابل گرجستان بودیم، حریف کوچکی وجود ندارد

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال اسپانیا که در بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا مقابل یونان تن به تساوی یک - یک داده بود، شب گذشته (یکشنبه) در دومین بازی خود در همین چارچوب در خانه گرجستان در آستانه ثبت نتیجه مشابه دیگری بود که دنی اولمو در دقیقه 2+90 گل فزونی لاروخا را به ثمر رساند تا شاگردان لوئیس انریکه با فزونی 2 بر یک زمین بازی را ترک نمایند.

انریکه پس از این ملاقات در گفت وگو با شبکه تلویزیونی TVE گفت: در آستانه حمله قلبی بودم. ما اعتمادبه نفس مان را از دست داده ایم و این را می شد در عملکردمان در نیمه اول دید. روی یک اشتباه جزئی دروازه مان باز شد و می دانستیم که از همان جا اوضاع می تواند پیچیده تر گردد. قصد ما این بود که بیشتر پاس های عمقی بدهیم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید شایسته پیروزی مقابل تیمی که در رده بندی فیفا 83 پله پایین تر از شماست، بودید؟، گفت: بله و برایم مهم نیست که اگر بعضی فکر می نمایند که ما شایسته پیروزی در این ملاقات نبودیم. اگر تیم شما در دقیقه 90 به گل می رسد، به این خاطر است که برای رسیدن به آن گل سخت کوشش نموده است. هر پیروزی هم باعث افزایش روحیه ما می گردد، اما نمی توانیم با یک برد آرامش خاطر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا که شاگردانش در بازی بعدی خود پذیرای کوزووو هستند، در بخش دیگری از صحبت هایش تأکید کرد: حریف کوچکی وجود ندارد، به خصوص وقتی که تیم مقابل تان با تمام نفرات دفاع می نماید. در چنین شرایطی هم اگر شما در بهترین فرم خود نباشید، ممکن است به دردسر بیفتید. متأسفانه چنین وضعیتی را هم مقابل کوزووو تجربه خواهیم کرد.

وی همچنین درباره نیمکت نشینی کاپیتان 34 ساله اش در این ملاقات گفت: راموس مسئله ای ندارد. می دانم که هر تصمیمی در خصوص سرخیو بگیرم، بحث و جدل به وجود می آید. من اما خودم را برای هر چیزی آماده نموده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1528

به "انریکه: در آستانه حمله قلبی بودم اما شایسته برد مقابل گرجستان بودیم، حریف کوچکی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: در آستانه حمله قلبی بودم اما شایسته برد مقابل گرجستان بودیم، حریف کوچکی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید