پروژه های سرمایه گذاری گردشگری توسعه شهرستان خلخال را رقم می زند

به گزارش مجله ویراپارس، استاندار اردبیل گفت: پروژه های سرمایه گذاری گردشگری که در خلخال اجرا شده، رونق و توسعه هر چه بیشتر شهرستان خلخال را رقم زده و راستا توسعه منطقه را هموار نموده است.

پروژه های سرمایه گذاری گردشگری توسعه شهرستان خلخال را رقم می زند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اردبیل، اکبر بهنام جو روز گذشته 20 تیرماه در بازدید از طرح های توریستی خلخال اظهار کرد: با اجرای طرح های عظیم سرمایه گذاری توریستی در خلخال، جهت توسعه این شهرستان هموار شده و این منطقه با شتاب به سوی توسعه پیش می رود.

او اعلام کرد: یکی از موفقیت های اخیر در خلخال اجرای طرح های سرمایه گذاری مالی از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش توریستی است که با بهره برداری از آنها در کنار ایجاد تحول در بحث رونق توریستی منطقه، زمینه اشتغال تعداد قابل توجهی از بیکاران فراهم خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: بخش توریستی خلخال نیز به خوبی راه افتاده و با تکمیل و بهره برداری از طرح های توریستی مناطق نمونه توریستی ازناو، الماس و اندبیل از جمله پل معلق، مجموعه قصرهای چوبی، هتل پنج ستاره، هتل رغائب الماس، تله سیژ و سایر امکانات رفاهی و تفریحی به زودی شاهد تحول عظیمی در بخش صنعت توریستی این شهرستان خواهیم شد.

بهنام جو با اشاره به اجرای طرح تله سیژ تفرجگاه اندبیل خلخال، از خرید تجهیزات تله سیژ اندبیل از خارج از کشور و انتقال بخشی از امکانات خریداری شده به داخل کشور و آمادگی سرمایه گذار جدید برای شروع عملیات احداث آن در خلخال اطلاع داد.

او گفت: با توجه به تجربه سال های گذشته سرمایه گذار این طرح حق دارد که با احتیاط عمل نموده و کار را با مطالعات دقیق پیش ببرد.

استاندار اردبیل اضافه نمود: با آماده شدن زیرساخت های لازم توریستی در این منطقه همچون ساخت راه خلخال به ماسوله و خلخال به منجیل از سال آینده شاهد سرازیر شدن هزاران توریست به این شهرستان بوده و انتظار می رود بیش از 500 هزار توریست داخلی و خارجی برای استفاده از امکانات توریستی جدید وارد این منطقه شوند که به طور قطع این میزان در سال های آینده به مراتب بیشتر خواهد شد.

بهنام جو در سفر به خلخال که به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی و جمعی از مدیران اجرایی استان و فرماندار خلخال انجام شد، علاوه بر بازدید از طرح های توریستی در حال احداث مناطق نمونه توریستی ازناو و اندبیل، نسبت به تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات بانکی این طرح ها قول مساعد داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1103

به "پروژه های سرمایه گذاری گردشگری توسعه شهرستان خلخال را رقم می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های سرمایه گذاری گردشگری توسعه شهرستان خلخال را رقم می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید