پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خرید بیش از 122 هزار تن برگ سبز چای، گفت: تا به امروز 578 میلیارد تومان معادل 83 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور

به گزارش خبرنگاران، حبیب جهانساز بعد از ظهر پنج شنبه در گفتگویی با اشاره به اینکه امروز 39 میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها پرداخت شد، اظهار کرد: این مبلغ از سهم دولت به چایکاران بوده است.

وی با بیان اینکه دولت با پرداخت این مبلغ 100 درصد سهم خود را تا تاریخ 15 شهریور ماه به چایکاران پرداخت کرده است، افزود: تا به امروز 122 هزار تن برگ سبز از چایکاران استان های گیلان و مازندران خریداری شده است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه ارزش این مقدار برگ سبز خریداری شده 695 میلیارد تومان است، افزود: تا به امروز از سهم دولت و کارخانجات چایسازی 578 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار معادل 83 درصد مجموع مطالبات چایکاران است، گفت: دولت 100 درصد سهم خود و کارخانجات هم بیش از 79 درصد سهم خود را به چایکاران استان های گیلان و مازندران پرداخت کرده است.

جهانساز به مقدار چای خشک تولید شده از سوی کارخانجات چایسازی هم اشاره و اظهار کرد: بیش از 27 هزار تن چای خشک هم تا به امروز تولید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1780

به "پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 83 درصدی مطالبات چایکاران شمال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید