پرداخت مطالبات شفر، دیاباته و میلیچ، اولویت باشگاه استقلال

به گزارش مجله ویراپارس، خبرگزاری خبرنگاران- استقلالی ها این روزها باید قبل از هر کاری طلب وینفرد شفر، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت کنند

پرداخت مطالبات شفر، دیاباته و میلیچ، اولویت باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال باید هرچه زودتر طلب وینفرد شفر را پرداخت کند. این روزها شرایط باشگاه استقلال به هم ریخته و برخلاف باقی تیم های لیگ رجحان، نه سرنوشت مربی فصل آینده این تیم تعیین است و نه سرنوشت مدیرعامل این باشگاه... در همین شرایط مطالباتی که استقلالی ها باید پرداخت کنند هم ممکن است تبدیل به دردسر بزرگی شود.

مدت هاست طلب وینفرد شفر پرداخت نشده و حتی زمانی که مبلغ 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شد هم این طلب از سوی مدیرعامل وقت آبی پوشان، احمد سعادتمند پرداخت نشد. پس از بسته شدن پنجره جابجایی استقلال به نظر می رسید آبی پوشان بلافاصله برای پرداخت طلب مرد آلمانی اقدام کنند که البته این اتفاق رخ نداد.

البته وینفرد شفر آلمانی به استقلالی ها تا آخر این هفته فرصت مجدد داده تا مطالبات او را پرداخت کنند و به نظر می رسد این موضوع در اولویت باشگاه استقلال باشد چرا که تا همین جای کار هم آبی پوشان از بسته بودن پنجره جابجاییی خود ضربه خوردند و باید پیش از جریمه های سنگین تر، طلب مرد آلمانی پرداخت شود.

از طرف دیگر هروویه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن موثر استقلال در فصل گذشته هم آبی پوشان را تهدید کردند در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکنند، از استقلال جدا می شوند. شرایط این دو بازیکن هم کمی هواداران استقلال را نگران کرده چرا که میلیچ و دیاباته گفتند فقط تا دوشنبه منتظر طلب خود می مانند و حتی یک روز هم بیشتر به آبی پوشان وقت نمی دهند. با این شرایط باید دید پایان طلب مربی آلمانی و دو بازیکن فعلی استقلال به کجا خواهد رسید. استقلال از امروز باید دنبال تامین منابع برای پرداخت مطالبات خارجی ها باشد.

در روزهایی که احمد سعادتمند به ایتالیا سفر کرده بود، هیات مدیره استقلال مبلغی از مطالبات باشگاه را پیگیری کرد تا پول شفر را جور کند و پنجره بسته استقلال باز شود. احمد سعادتمند بعد از بازگشت به ایران این پرونده را امضا کرد و پایان 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه آمد تا صرف پرداخت طلب شفر شود اما گویا سعادتمند وقتی راهی دوحه بود به وزارت ورزش گفت در حال حاضر که پنجره استقلال بسته شده پول میلیچ و دیاباته مهم تر از طلب شفر است و مجوز گرفت با این مبلغ مطالبات خارجی های استقلال را بپردازد چرا که مدعی بود این دو بازیکن تهدید کرده اند اگر پول نگیرند، بازی نمی کنند!

تا همین دیشب که سعادتمند از باشگاه استقلال رفت، هیات مدیره تصور می کرد او مطالبات شیخ و میلیچ را پرداخته است اما نامه این بازیکنان هیات مدیره استقلال و وزارت ورزش را شوکه کرد. میلیچ مدعی است حتی یک یورو هم از باشگاه نگرفته و سعادتمند به او گفته پولی که به صورت نقدی برایش تهیه کرده بود، در فرودگاه توقیف شد!

شیخ دیاباته هم از طلب 438 هزار یورویی فقط 100 هزار یورو قبل از سفر به دوحه از استقلال گرفت و هیچ پول جدیدی به این بازیکن پرداخت نشده است. دیاباته در حال حاضر 338 هزار یورو از باشگاه طلب دارد و کل این مبلغ را ظرف 72 ساعت آینده می خواهد. حالا استقلال نه پول شفر را داده، نه پول میلیچ و دیاباته را و پنجره اش هم فعلا بسته است. آن هم در حالی که جدا از شوی انبوه سازی که مدعی بود تمام مسائل مالی استقلال را حل می کند و وعده های پرداخت دلاری چند سرمایه دار که هیچ وقت رنگ واقعیت نگرفت، استقلال دو هفته قبل ده میلیارد تومان نقدینگی داشت.

از آن ده میلیارد تومان، فقط مبلغی حدود دو میلیارد تومان به بازیکنان استقلال در دوحه و همزمان با لیگ قهرمانان آسیا پرداخت شد تا دریافتی آنها به 90 درصد نزدیک شود. از سرنوشت مابقی پول اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1231

به "پرداخت مطالبات شفر، دیاباته و میلیچ، اولویت باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مطالبات شفر، دیاباته و میلیچ، اولویت باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید