پای همدان2018 به فلات مرکزی ایران باز شد

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: ادامه کمپین تبیلیغاتی همدان 2018 از سوی سازمان میراث فرهنگی در اتوبان های کلان شهر اصفهان در حال اجراست.

پای همدان2018 به فلات مرکزی ایران باز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز پنجشنبه 4 مرداد 97 با بیان این مطلب اضافه کرد: پس از انجام تبلیغات شهری در کلانشهرهای گردشگر پذیر همچون تبریز رد پای تبلیغات شهری از این رویداد به مقاصد دیگر کشوری کشیده شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان توضیح داد: در حال حاضر بیلبورد تبلیغی رویدادهمدان 2018 در ایل-گلی-تبریز نصب شده است و البته موارد دیگر تبلیغات در کلانشهر دیگر در دست انجام است.

مالمیر اضافه کرد: قطارهای رجاء در جهت کلان شهرهای مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان 2018 خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از تبلیغات داخل استانی و کشوری رویداد همدان 2018 اطلاع داد و گفت:پس از طراحی پوستر همدان 2018 توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و همکاری سازمان زیباسازی، بیلبوردهای شهر میزبان این اثر شدند.

او ادامه داد: با تبلیغات گسترده امیدواریم بتوانیم این رویداد و جاذبه های گردشگری همدان را در سطح کشور معرفی کنیم تا گردشگری همدان بتواند در جهت اصلی خود قرار گیرد.

مالمیر اعلام کرد: تبلیغات این چنینی در سطح کشور، برای نخستین بار است که رخ می دهد و ما هر چه بیشتر و محکمتر در این جهت گام خواهیم برداشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 270

به "پای همدان2018 به فلات مرکزی ایران باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای همدان2018 به فلات مرکزی ایران باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید