تور اروپا: ورود اتحادیه اروپا به یکپارچه شدن اپلیکیشن تیمز مایکروسافت با آفیس

به گزارش مجله ویراپارس، رگولاتور ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا در پی شکایت شرکت اسلک تکنولوژیز، از رقیبان مایکروسافت درباره تاثیر یکپارچه شدن اپلیکیشن تیمز (Teams) مایکروسافت با محصول آفیس در نفوذ این شرکت سوال می نماید و ممکن است در مرحله بعدی تحقیقاتی را شروع کند.

تور اروپا: ورود اتحادیه اروپا به یکپارچه شدن اپلیکیشن تیمز مایکروسافت با آفیس

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کمیسیون اروپا در پرسش نامه ای که به رقیبان مایکروسافت ارسال کرد و به وسیله رویترز مشاهده شد، روی دوره 2016 تا 2021 متمرکز شده است. مایکروسافت اپلیکیشن تیمز را اوایل سال 2017 برای رقابت با اسلک و شرکتهای دیگر در بازار همکاری گروهی معرفی کرد.

اسلک که به وسیله شرکت سلزفورس دات کام در ژوئیه خریداری شد، شکایت خود درباره نرم افزار تیمز مایکروسافت را سال گذشته نزد کمیسیون اروپا عنوان نمود.

اسلک مدعی است یکپارچه کردن تیمز با آفیس غیرقانونی بوده و از رگولاتور ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا درخواست نموده است این دو اپلیکیشن را جدا کند. این شرکت می گوید حذف چت کاری از پیش نصب شده مایکروسافت سخت است و این شرکت آمریکایی حاضر نشده است اطلاعاتی فراهم کند که به محصولات رقیب اجازه می دهد با تیمز و آفیس کار نمایند.

این شکایت باعث شد کمیسیون اروپا این سوال را مطرح کند که آیا یکی شدن این دو محصول، به شرکتها دسترسی بیشتری به اطلاعات داده و قدرت بازار آنها را در هر دو بازار افزایش می دهد و همزمان رقابت را برای رقیبانی که تنها یک محصول دارند سختتر می نماید. بعلاوه درباره موانع ورود یا توسعه در بازار اپلیکیشنهای کار گروهی و هزینه های تغییر این اپلیکیشنها برای مصرف نمایندگان و اهمیت حفاظت دیتای کاربر پرسش نموده است.

از رقیبان درباره لیست مشتریانی که به مایکروسافت تیمز یا آفیس یکپارچه شده در آن مهاجرت نموده اند، درصد درآمدی که در این نتیجه از دست داده اند و بعلاوه تاثیر یکپارچگی محصولات روی سرمایه گذاری آنها در نوآوری و کیفیت و قیمت محصولاتشان پرسش شده است. در این پرسشنامه درباره تاثیر پاندمی کووید 19 بر افزایش تقاضا برای اپلیکیشن های همکاری گروهی و شرایط آن در دوران پساکرونا سوال شده است.

بر اساس گزارش رویترز، شرکتهای دیگری که اپلیکیشن های همکاری گروهی فراهم می نمایند شامل زوم، گوگل، فیس بوک و سیسکو هستند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1821

به "تور اروپا: ورود اتحادیه اروپا به یکپارچه شدن اپلیکیشن تیمز مایکروسافت با آفیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: ورود اتحادیه اروپا به یکپارچه شدن اپلیکیشن تیمز مایکروسافت با آفیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید