واکنش عجیب کیهان به انتقاد از انتصاب های فامیلی

به گزارش مجله ویراپارس، روزنامه کیهان از انتقادهای مردم و رسانه ها درباره انتصاب های فامیلی و نقش آن در ناامید کردن مردم، ناراحت شده است.

واکنش عجیب کیهان به انتقاد از انتصاب های فامیلی

این روزنامه در شماره امروز خود نوشت: روزی نیست که چندین روزنامه و صدها سایت و هزاران کانال در فضای مجازی، درباره انتصابات گسترده فامیلی در دولت جنجال ننمایند.

رسانه های زنجیره ای وابسته به ائتلاف اشرافی حاکم بر دولت سابق، بازی تکرار پرحجم یک دروغ و جنجال گسترده برای واقعیت جا زدن آن را در پیش گرفته اند.

تیترهایی مانند انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم ادامه دارد(روزنامه شرق)، آموزش و پرورش هم داماد می گردد(روزنامه آرمان)، انتصاب فامیلی؛ قطاری که هر روز با سرعت بیشتری شتاب می گیرد (خبرگزاری خبرآنلاین) و... نمونه هایی از این فضاسازی های دروغین است.

اخیرا محمد-م از اعضای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین (وابسته به تیمی از مدیران دولت سابق) مدعی شد دولت رئیسی، دولت دامادهاست و اصولا انتصاب دامادها و برادرزن ها، یک کار ارزشمند محسوب می گردد. او این ادعا را بدون ارائه حتی یک سند منتشر کرد.

در همین حال روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه خدمات دهی اش به اشرافیت معارض دولت نو می نویسد: واکنش رئیس جمهور رئیسی به اعتراضات رسانه ها درباره انتصابات فامیلی در بدنه قوه مجریه، با استقبال افکار عمومی روبرو شد، ولی انتظار مردم این است که در این انتصابات تنونظر گردد. برخلاف آنچه آقای رئیس جمهور دیروز در این زمینه گفت، باز هم اخباری درباره انتصابات فامیلی به ویژه انتصابات دامادمحوری شنیده می گردد که مأیوس نماینده است.

نویسنده این تحلیل باسمه ای هم سندی جز شنیده می گردد، ارائه نکرده و حال آنکه رئیس جمهور از مدیران و وزرا خواسته بود درباره اخبار کذب منتشر شده روشنگری نمایند.

در همین حال زهرا نژادبهرام عضو سابق شورای شهر در ادعایی بی سند گفته: انتصاب داماد ها و باجناق ها [!]ظاهر خوبی برای دولت ندارد.

موضوع دیگری که خالی بودن دست جنجال نمایندگان را می رساند، فضاسازی درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است؛ که از جمله باعث شد روزنامه اجاره ای آرمان یزد به قول معروف گودرز را به شقایق ربط دهد و تیتر بزند آموزش و پرورش هم داماد می گردد. واقعیت چیست؟! گزینه پیشنهادی دولت، برادر داماد آقای زاکانی است. عنایت کنید نه حتی داماد زاکانی بلکه برادر داماد او! خب این موضوع چه دخلی به ادعای دروغین انتصاب داماد ها در دولت دارد؟!

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1871

به "واکنش عجیب کیهان به انتقاد از انتصاب های فامیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب کیهان به انتقاد از انتصاب های فامیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید