واکنش ترامپ به ربودن اطلاعات واکسن کرونا از سوی چین

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری خود نسبت به ربودن اطلاعات واکسن کرونا توسط چین واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به ربودن اطلاعات واکسن کرونا از سوی چین

به گزارش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: کوشش چین برای ربودن اطلاعات مربوط به واکسن کرونا جدید نیست و ما کاملاً نسبت به این موضوع هشیار هستیم.

وی اضافه نمود: من علاقه ای به مذاکره دوباره با چین درباره توافق تجاری که پیش تر با آن ها به نتیجه رسیدیم، ندارم.

ترامپ درباره آمار بالای شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آمریکا خاطر نشان کرد: این موضوع آشکار است که ما در آمریکا بیش از سایر کشور ها در دنیا تست ویروس کرونا انجام داده ایم. شیوع ویروس کرونا باید از منبع آن (شهر ووهان چین) متوقف می شد.

رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرد با کاهش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و کنترل این ویروس، به طور گام به گام اقتصاد این کشور به حالت قبل بازگردد.

تا به امروز در آمریکا بیش از یک میلیون و 370 هزار تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، متاسفانه بیش از 81 هزار تن جان خود را از دست داده اند. دولت ترامپ با ناتوانی در مدیریت ویروس کرونا با فاصله زیاد در صدر کشور های دنیا از منظر شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس واقع شده است. تنها ایالت نیویورک (با 336 هزار مبتلا) به تنهایی بیش از هر کشور دیگری در دنیا شاهد شیوع ویروس کرونا بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 988

به "واکنش ترامپ به ربودن اطلاعات واکسن کرونا از سوی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به ربودن اطلاعات واکسن کرونا از سوی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید