نیل دراکمن: پروژه بعدی ناتی داگ می تواند تعریف شما از بازی را تغییر دهد

به گزارش مجله ویراپارس، نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان خلاقیت لست آو آس و آنچارتد 4، گفته است که بازی بعدی استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) می تواند درک شما از بازی را تغییر دهد.

نیل دراکمن: پروژه بعدی ناتی داگ می تواند تعریف شما از بازی را تغییر دهد

در مصاحبه ای که همزمان با جلسه سونی در رابطه با استراتژی های این شرکت به اشتراک گذاشته شده، از رئیس استودیوی ناتی داگ پرسیده شده که دوست دارد چه پروژه ای را محقق سازد. دراکمن در پاسخ بیان می نماید که خوش شانس بوده که روی چندین پروژه رویایی کار نموده است و اضافه می نماید که در حال حاضر در خصوص پروژه نو استودیو هیجان زده است. طبق گفته او، این پروژه فاش نشده می تواند هیجان انگیزترین پروژه ناتی داگ تا به امروز باشد. او گفته است:

در حالی که سخنان دراکمن مبهم است، اما به نظر نمی رسد که این پروژه مربوط به لست آو آس 3 باشد. دراکمن در طول مصاحبه بیان نمود:

لازم به ذکر است که مدت ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه قسمت سوم لست آو آس بالاخره روزی عرضه می گردد و دراکمن قبلا گفته بود که استودیو یک طرح داستانی کلی برای قسمت سوم نوشته و امیدوار است که بتواند روزی آن را ارائه دهد. با این حال، فعلا هیچ چیزی تایید نشده است. علاوه بر این در سال گذشته دراکمن گفت که ناتی داگ آماده توسعه نسخه سوم است، اما به شرطی که تیم سازنده بتواند داستانی مجذوب کننده ارائه دهد که پیغام و بیانیه ای جهانی را در خصوص عشق مانند نسخه های اول و دوم داشته باشد. دراکمن در آن موقع گفت:

در خصوص آنچه که ناتی داگ روی آن کار می نماید، قبلا برآورد هایی وجود داشت که این استودیو چشمش به انتشار اثری با عناصر فانتزی است. در این میان در طول کنفرانس ذکر شده، اسد قزلباش (Asad Qizilbash)، رئیس پلی استیشن پروداکشنز (PlayStation Productions) و رئیس محصولات استودیوهای پلی استیشن بیان نمود که معتقد است بازی ها در دهه آینده تمرکز خود را به سمت روایت های همه جانبه تر و تجربه های شخصی سازی شده بازیکنان تغییر خواهند داد. او گفت:

در ادامه وقتی از قزلباش پرسیده شد که پیش بینی اش در خصوص اینکه چه پیشرفت های قابل توجهی بر داستان سرایی در اشکال مختلف رسانه در دهه آینده تأثیر خواهند گذاشت چیست، گفت که فناوری صنعت را دموکراتیزه می نماید و در نتیجه آن را برای سازندگان بیشتر در دسترس قرار می دهد:

در نهایت این چیزی است که قزلباش معتقد است برای مخاطبان جوان تری که به عبارتی نسل هایی هستند که به صورت دیجیتالی بزرگ شده اند و در پی عنصر شخصی سازی در همه چیز و تجربه هایی عمیق تر هستند، مهم است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 خرداد 1403 بروزرسانی: 6 خرداد 1403 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2297

به "نیل دراکمن: پروژه بعدی ناتی داگ می تواند تعریف شما از بازی را تغییر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیل دراکمن: پروژه بعدی ناتی داگ می تواند تعریف شما از بازی را تغییر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید