نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد 97

به گزارش مجله ویراپارس، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان, معماری و عمران, صنایع سرمایشی و گرمایشی در خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود پذیرای فعالان حوزه صنعت ساختمان, سرمایشی و گرمایشی می باشد. در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد فعالان و تولیدکنندگان به معرفی و ارائه محصولات و دستاوردهای خود بر اساس آخرین تکنولوژی روز جهان می پردازند و فرصتی مناسب برای علاقمندان و فعالان این حوزه فراهم می شود تا با کسب آگاهی از این صنعت و آشنایی با جدیدترین محصولات گام موثری در توسعه صنعت ساختمان بردارند.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد 97

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد

از تاریخ 29 خرداد الی 2 تیر ماه

از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به توسعه صنعت ساختمان به منظور اشتغال زایی و افزایش فراوری, ارائه جدیدترین دستاوردهای حوزه ساختمان, تبادل اطلاعات و تجربیات بین فراوریکنندگان و بازدیدکنندگان, توسعه صادرات محصولات و فناوری های حوزه ساخت و ساز و تعامل با فعالان این حوزه در خارج از کشور اشاره کرد.

محل برگزاری نمایشگاه: مشهد, انتهای بلوار وکیل آباد, بلوار نمایشگاه, محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد

منبع: ساختمانچی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 842

به "نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید