نسخه کامپیوتر آنچارتد چه پیشرفت هایی نموده است؟ سیستم مورد احتیاج بازی اعلام شد

به گزارش مجله ویراپارس، اگر شما از هواداران مجموعه آنچارتد (Uncharted) باشید، قطعاً در جریان هستید که این بازی به زودی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. این اولین بار است که یک بازی از مجموعه آنچارتد روی این پلتفرم عرضه می گردد و افراد زیادی منتظر آن هستند. نام بازی منتشر شده برای کامپیوتر آنچارتد: میراث دزدان (Uncharted: Legacy of Theives) بوده و شامل دو عنوان آنچارتد است. این دو بازی هم آنچارتد 4 و آنچارتد: میراث گمشده (Lost Legacy) هستند.

نسخه کامپیوتر آنچارتد چه پیشرفت هایی نموده است؟ سیستم مورد احتیاج بازی اعلام شد

شرکتی که این بازی را برای کامپیوتر بهینه نموده است Iron Galaxy نام دارد. این شرکت با ناتی داگ همکاری نموده تا به برترین نحو این انتقال را انجام دهد. بازی های آنچارتد به طور کلی از لحاظ بصری به شدت زیبا هستند و به همین علت اهمیت دارد که این تجربه به طور کامل روی کامپیوتر هم وجود داشته باشد.

بازی آنچارتد: میراث دزدان به طور کامل برای کامپیوتر بهینه شده است. به این معنا که رابط کاربری تغییر نموده و همینطور اینکه قابلیت شناسایی کارت گرافیکی در بازی وجود دارد. سرعت اجرای بازی نیز بر اساس سخت افزار شما متغیر خواهد بود. رزولوشن بازی به 4K ارتقاء پیدا نموده و از لحاظ بصری آنچارتد پیشرفت زیادی داشته است. همینطور اینکه پشتیبانی از مانیتورهای بسیار بزرگ هم به بازی اضافه شده تا همه افراد بتوانند از آن لذت ببرند.

میراث دزدان دارای تنظیمات بسیار زیادی است. با این کار همه افراد می توانند تجربه خود را شخصی سازی نموده و بر اساس قدرت سخت افزار خود تنظیمات خود را بچینند. از طرفی کنترل های بازی برای کیبورد و موس هم بهینه شده است. شما می توانید از ویژگی های خاص کنترل دوئل سنس هم در این بازی بهره ببرید. البته باید این کنترلر را به وسیله سیم به کامپیوتر متصل کنید. حتی شما می توانید به طور کامل از تنظیمات پیش فرض بازی صرف نظر نموده و دکمه ها را آنگونه که دوست دارید بچینید.

نکته جالب اینجاست که بازی میراث دزدان برای دستگاه های لاجیتک، ریزر و کورسیر (Corsair) دارای سیستم RGB است. به همین علت این بازی با دستگاه های این شرکت ها بهینه شده تا در مواقع مناسب رنگ متفاوتی را نشان دهند.

بازی میراث دزدان از سیستم FSR شرکت AMD هم پشتیبانی می نماید. با این سیستم بازی شما در رزولوشن کمتر رندر شده و سپس در رزولوشن بالاتر به شما نمایش داده می گردد. هنوز اعلام نشده که آیا این بازی از سیستم DLSS انویدیا پشتیبانی می نماید یا نه. با این حال اگر در ابتدا نباشد به احتمال زیاد به زودی به این بازی اضافه خواهد شد.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای بازی آنچارتد: میراث دزدان

حداقل سیستم مورد احتیاج برای اجرای این بازی (رزولوشن 720 تنظیمات مدیوم با 30 فریم بر ثانیه)

پردازنده اصلی: Intel i5-4330 یا AMD Ryzen 3 1200

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GTX 960 (4 GB) یا AMD R9 290X (4 GB)

رم: 8 گیگابایت

سیستم عامل: ویندوز 10

حافظه: 126 گیگابایت (ترجیحاً حافظه جامد (SSD))

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی میراث دزدان (رزولوشن 1080p تنظیمات High و نرخ فریم 30)

پردازنده اصلی: Intel i7-4770 یا AMD Ryzen 5 1500X

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GTX 1060 (6 GB) یا AMD RX 570 (4 GB)

رم: 16 گیگابایت

سیستم عامل: ویندوز 10

حافظه مورد احتیاج: 126 گیگابایت حافظه جامد

سیستم مورد احتیاج برای اجرای این بازی در برترین حالت (رزولوشن 4K تنظیمات Ultra و نرخ فریم 60)

پردازنده اصلی: Intel i9-9900k یا AMD Ryzen 9 3950X

پردازنده گرافیکی: NVIDIA RTX 3080 (10 GB) یا AMD RX 6800 (16 GB)

رم: 16 گیگابایت

سیستم عامل: ویندوز 10 یا 11

حافظه مورد احتیاج: 126 گیگابایت حافظه جامد

بازی آنچارتد میراث دزدان در تاریخ 27 مهر (19 اکتبر) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی نتیجه انتقال یکی از برترین عناوین ساخته شده در 10 سال اخیر بوده که به نظر می رسد تیم سازنده نسبتاً بهینه این کار را انجام داده اند. بازی آنچارتد 4 یکی از برترین عناوین انحصاری پلی استیشن بوده و انتقال آن روی کامپیوتر نشان می دهد سونی نیز در پی توسعه بیشتر عناوین خود است.

منبع: Blog.playstation.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2129

به "نسخه کامپیوتر آنچارتد چه پیشرفت هایی نموده است؟ سیستم مورد احتیاج بازی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر آنچارتد چه پیشرفت هایی نموده است؟ سیستم مورد احتیاج بازی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید