نسخه اندروید چت جی پی تی به بازار می آید ، چه کسانی می توانند از این برنامه استفاده نمایند؟

به گزارش مجله ویراپارس، اوپن ای آی (OpenAI) شرکت پیشرو در زمینه هوش مصنوعی اخیرا از راه اندازی چت جی پی تی (ChatGPT) برای اندروید اطلاع داد.

نسخه اندروید چت جی پی تی به بازار می آید ، چه کسانی می توانند از این برنامه استفاده نمایند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزموچاینا، این اعلامیه چند ماه پس از معرفی موفقیت آمیز نسخه iOS منتشر شد، که به سرعت با بیش از نیم میلیون دانلود در عرض یک هفته، به بهترین برنامه هوش مصنوعی در این پلتفرم تبدیل شد. نسخه رسمی اندروید ChatGPT هفته آینده در فروشگاه گوگل پلی در دسترس خواهد بود.

انتظار می رود ورود یک نسخه رسمی اندروید برای مبارزه با برنامه های جی پی تی تقلبی که به بازار هجوم آورده اند، مقابله کند. تا به امروز، این برنامه های غیررسمی از زیست بوم اندروید بهره برده اند و بعضی از آن ها دارای محتوای مضر یا جعلی هستند.

نسخه اندروید ChatGPT نیز مشابه نسخه iOS خود، احتمالا دارای محدودیت های منطقه ای خواهد بود، و پیش از سایر کشورها، ابتدا در ایالات متحده عرضه می گردد. این برنامه خدمات برتر ChatGPT Plus را ارائه می دهد که هزینه آن 20 دلار در ماه است.

چت جی پی تی اندروید با هدف ارائه تجربه ای مشابه با نسخه iOS خود، از جمله امکان همگام سازی مکالمات و تنظیمات برگزیده در بین دستگاها ایجاد شده است. اگرچه تاریخ دقیق عرضه معین نشده، اما این شرکت تایید کرد که عرضه آن از هفته آینده شروع می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • سارق اتمی محصولات اپل را تهدید می نماید | نگران کننده برای ارزهای دیجیتال

اوپن ای آی بعلاوه روی یک ویژگی نو، دستورالعمل های سفارشی، به طور انحصاری برای کاربران پلن پلاس کار می نماید که در حال حاضر در مرحله بتا است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا دستورالعمل های خاصی را به منظور شخصی سازی به چت بات هوش مصنوعی ارائه دهند.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه چت جی پی تی با اولین کاهش ترافیک خود از زمان راه اندازی روبرو شده است. راه اندازی روی پلتفرم اندروید احتمالا دوباره ترافیک آن را بهبود می بخشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2261

به "نسخه اندروید چت جی پی تی به بازار می آید ، چه کسانی می توانند از این برنامه استفاده نمایند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه اندروید چت جی پی تی به بازار می آید ، چه کسانی می توانند از این برنامه استفاده نمایند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه اندروید چت جی پی تی به بازار می آید ، چه کسانی می توانند از این برنامه استفاده نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید