نزدیک به نصف خریداران بازی The Day Before پول خود را پس گرفتند

به گزارش مجله ویراپارس، بازی روز قبل (The Day Before) را می توان یکی از بدترین بازی های عرضه شده در این مدت دانست. این بازی نه تنها از لحاظ مالی عملکرد خوبی نداشت بلکه به حدی بی کیفیت بود که شرکت های سونی و مایکروسافت تصمیم به حذف کردن آن از فروشگاه های خود گرفتند. بازی روز قبل به طور کلی مسائل زیادی داشت که باعث شد اصلاً روند خوبی نداشته باشد.

نزدیک به نصف خریداران بازی The Day Before پول خود را پس گرفتند

حال طبق چیزی که منتشر شده، شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفته تا پشتیبانی از روز قبل را به طور کامل قطع کند. از دیدگاه این شرکت بازی روز قبل از لحاظ مالی عملکرد خوبی نداشت و علت آن هم تعیین شد. طبق اطلاعات منتشر شده نزدیک به نصف بازیکنانی که این بازی را خریداری کردند، هزینه خود را از فروشگاه ها پس گرفته و در نتیجه بازی روز قبل با شکست روبرو شده است.

در استیم سیستم بازگشت هزینه محدودیت 2 ساعته دارد. نکته جالب اینجاست که 46 درصد از بازیکنان هم در جریان این موضوع بوده و به همین علت در همین بازه زمانی پول خود را پس گرفته اند. در نتیجه در ابتدا این بازی حدود 201 هزار نسخه فروش داشت ولی 91700 نفر پول خود را از این شرکت ها پس گرفته اند.

چیزی که شرایط را برای شرکت سازنده بدتر می نماید این است که از زمان عرضه و دسترسی زودرس این بازی فروش آن 0 بوده و تمامی نقدهای وارد شده به آن هم منفی بوده است. تعداد کاربران فعال این بازی هم نزدیک به 75 تا 80 درصد در روز اول افت داشت که باعث شد به سرعت از فهرست عناوین پرفروش استیم حذف گردد.

پس از شکست بازی روز قبل، شرکت سازنده آن نیز از بین رفته و به طور کامل از دور خارج شد. طبق بیانیه ای که شرکت سازنده این بازی اعلام نموده، تمامی سرمایه های شرکت Fntastic برای بازی روز قبل مصرف شده و در نتیجه بودجه ای برای ساخت یک بازی دیگر ندارند. تنها نکته مثبت اینجاست که این شرکت قبل از عرضه بازی هزینه ای از هواداران دریافت ننموده است.

سرورهای بازی روز قبل همچنان زنده خواهند بود و از آن پشتیبانی خواهد شد. با این حال اینکه چه کسی و چه تیمی توسعه و توسعه این بازی را مدیریت خواهند کرد هنوز تعیین نشده است. به علت اینکه شرکت سازنده این بازی به طور کامل از بین رفته است.

منبع: Gamedeveloper

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1402 بروزرسانی: 29 آذر 1402 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2291

به "نزدیک به نصف خریداران بازی The Day Before پول خود را پس گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک به نصف خریداران بازی The Day Before پول خود را پس گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید