مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعویق فروش گوشی تاشو سامسونگ در چین تا معرفی بهترین شارژر خورشیدی سال (تورهای چین)

به گزارش مجله ویراپارس، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعویق فروش گوشی تاشو سامسونگ در چین تا معرفی بهترین شارژر خورشیدی سال (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گزارش شده است که سامسونگ عرضه گلکسی فولد یا همان گوشی تاشو معروف خود را در چین متوقف نموده است. این اقدام بخشی از کوشش سامسونگ برای مبارزه با حواشی نو و احتمالی است که در کمین گوشی تاشو این برند کره ای است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر خورشیدی آنکر یکی از بهترین شارژرهای موجود در بازار فناوری است که می تواند با انرژی خورشید انواع محصولات هوشمند را به سرعت شارژ کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت فراوری نماینده کاور ویژه گوشی های هوشمند نوعی کاور ضد آب طراحی نموده که در برابر رطوبت مقاومتی خیره نماینده دارد. این کاور می تواند برای انوع گوشی های هوشمند نو کاربردی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر از شما بپرسند چه نامی را به عنوان رمز عبور حساب های اینترنتی خود انتخاب نموده اید چه پاسخی خواهید داشت؟ احتمالا این نام شامل تیم فوتبال مورد علاقه شما، نام فردی که دوستش دارید، اعداد مرتبط با تولد، سالگرد ازدواج و... است اما می دانید که این نام و رمزهای ساده تا چه حد امنیت حساب کاربری شما را به خطر خواهد انداخت؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیلیکون ولی تا حد زیادی در مدارس ایالات متحده نفوذ نموده است. اما به نظر می رسد این موضوعی نیست که مورد علاقه والدین دانش آموزان در کانزاس سیتی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار ساعت های هوشمند بسیار داغ است و بسیاری از افراد دوست دارند ساعت های هوشمند را امتحان نمایند، اما جالب است بدانید که گاهی انتخاب بین دو ساعت هوشمند از دو برند متفاوت بسیار سخت می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2165

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعویق فروش گوشی تاشو سامسونگ در چین تا معرفی بهترین شارژر خورشیدی سال (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعویق فروش گوشی تاشو سامسونگ در چین تا معرفی بهترین شارژر خورشیدی سال (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید