مهرجویی: به من اطلاعات اشتباه دادند، لامینور عید فطر می آید

به گزارش مجله ویراپارس، داریوش مهرجویی با انتشار ویدئویی از تمدید و صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی لامینور و نمایش آن در نوبت اکران عید فطر ابراز خرسندی کرد.

مهرجویی: به من اطلاعات اشتباه دادند، لامینور عید فطر می آید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پس از حاشیه های فراوان پیرامون فیلم سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی، روز گذشته پروانه نمایش این فیلم که پس از 2 سال منقضی شده بود، تمدید شد و مهرجویی امروز با انتشار ویدئویی بابت آن قدردانی کرد.

او در این ویدئو گفته است: من داریوش مهرجویی هستم، می خواهم از تمام دست اندرکاران سینما، تهیه کننده ها، بازیگران، منتقدان و تمام کسانی که در این رشته فعالیت می کنند، واقعا تشکر می کنم، برای اینکه حسابی پشتیبان من بودند و من اصلاً چنین انتظاری نداشتم، ولی خیلی سپاسگزارم و امیدوارم که حالا که پروانه نمایش ما صادر شده، به امید خدا در عید فطر شاهد نمایش این فیلم باشیم و از شما تشکر می کنم و امیدوارم که از فیلم خوشتان بیاید. بالاخره این یک سوءتفاهی بود که خوشبختانه رفع شد و به من اشتباهی اطلاعات نادرست دادند و کمی غصه دار شدم. خدا را شکر که همه چیز رفع شد و خیلی خوشحالم، خیلی سپاسگزارم، همه شما را می بوسم و عاشقتان هستم.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی روز گذشته پیرامون نقش رضا درمیشیان، تهیه کننده فیلم لامینور در ارائه اطلاعات خلاف واقع به داریوش مهرجویی گفته بود: سازمان سینمایی امکان برخورد قانونی با این تهیه کننده را برای خود محفوظ می داند.

لامینور داستان دختر نوازنده ای با بازی پردیس احمدیه است که پدری حاجی بازاری و سختگیر دارد. لا مینور به معنای اولین گام و آکوردی است که هنرجویان گیتار فرا می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2023

به "مهرجویی: به من اطلاعات اشتباه دادند، لامینور عید فطر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرجویی: به من اطلاعات اشتباه دادند، لامینور عید فطر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید