منتقدان درباره قسمت ویژه فرندز چه می گویند؟

به گزارش مجله ویراپارس، بالاخره قسمت ویژه فرندز منتشر شد و گردهمایی دوباره دوستان پس از 17 سال با واکنش های ضد و نقیضی روبرو شده است.

منتقدان درباره قسمت ویژه فرندز چه می گویند؟

سریال فرندز یا دوستان نزدیک به یک دهه جزء محبوب ترین و پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی بود و طی سال های اخیر هم چیزی از میزان محبوبیت آن کم نشده و هنوز بعضی شبکه های تلویزیونی در کشورهای مختلف دنیا این سریال را بازپخش می نمایند. به همین خاطر گردهمایی دوباره شخصیت های این مجموعه کمدی اتفاق فرخنده و جذابی است. بالاخره دیروز قسمت ویژه فرندز در دسترس علاقه مندان نهاده شد در این مطلب نگاهی به مهم ترین آنالیز های منتشر شده برای آن انداخته ایم.

در قسمت ویژه فرندز بعضی از صحنه های گردهمایی دوباره راس، جویی، چندلر، ریچل، مونیکا و فیبی در مقابل چند تماشاگر فیلم برداری شده و بعضی دیگر از سکانس های این قسمت در لوکیشن ها و صحنه های خاطره انگیز سریال و با حضور چند مهمان سرشناس رقم می خورند. این قسمت ویژه بر اساس فیلم نامه مشخصی پیش نمی رود و بازیگران اصلی در نقش شخصیت های خود در سریال جلوی دوربین نرفته اند.

در این قسمت 18 شخصیت سرشناس به عنوان مهمان حضور دارند که عبارتند از: جیمز کوردن، سیندی کرافورد، گروه بی تی اس، جاستین بیبر، دیوید بکام، میندی کالینگ، توماس لنون، لری هانکین، کیت هرینگتون، الیوت گولد، لیدی گاگا، کارا دلوین، ملاله یوسف زی، ریس ویترسپون، مگی ویلر، جیمز مایکل تیلور، تام سلک و کریستینا پیکلز. همان طور که می بینید بعضی از این افراد مانند مگی ویلر یا لری هانکین از بازیگران سریال اصلی هستند، اما چند بازیگر دیگر از جمله کیت هرینگتون برای نخستین بار در جمع دوستان قرار می گیرند.

تا به این ساعت برای گردهمایی دوستان در راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب بر اساس 20 و 23 آنالیز امتیاز 65 از 100 و 67 از 100 به ثبت رسیده است.

گزیده نقدهای قسمت ویژه فرندز

لیز شانون میلر از کلایدر

  • امتیاز: 80 از 100

با وجود اینکه مدت زمان این قسمت تقریبا به اندازه یک فیلم سینمایی و در حدود پنج قسمت از سریال اصلی است، اما در تمام دقایق سرگرم نماینده و جذاب باقی می ماند و این شگفتی گردهمایی دوباره دوستان است.

ریچارد روپر از شیکاگو سان-تایمز

  • امتیاز: 75 از 100

بدون فیلم نامه و کمی شلخته، ولی همچنان راضی نماینده و دلچسب… مانند تمام دیدارهای صمیمی، بزرگترین جذابیت قسمت ویژه فرندز جمع شدن دوباره تمام این افراد پس از سال ها زیر یک سقف است.

دن فاینبرگ از هالیوود ریپورتر

  • امتیاز: 70 از 100

در این قسمت 104 دقیقه شلوغی پیوسته را شاهد هستیم که مجموعه ای از لحظات خنده دار و احساسی را در خود جای داده است. اگرچه گردهمایی دوستان نمی تواند رضایت کامل طرفداران این مجموعه را جلب کند، اما به طور کلی قادر است اغلب علاقه مندان به فرندز را سر شوق بیاورد.

گوئن احنات از ای. وی. کلاب

  • امتیاز: 58 از 100

تماشای دوباره این شش نفر در یک اتاق لذت بخش بود؛ زیرا عشق جاری در میان آن ها آشکار است. اما مشکل کار اینجاست که برای چنین گردهمایی دوست داشتنی اتفاقات جالب و اطلاعات جدید بسیار کمی در نظر گرفته شده است.

آلیسا ویلکینسون از پایگاه خبری و تحلیلی واکس

  • امتیاز: 40 از 100

به نظر من در این قسمت هیچ چیز جالب توجه نبود و لحظه و اتفاق خاصی از آن در ذهنم باقی نخواهد ماند. جدای از بعضی لحظات تأثیرگذاری که بر اساس دوستی و محبت بین بازیگران شکل می گیرد و ناراحتی احتمالی از درک این موضوع که همه ما پیر می شویم، نکته مثبت دیگری در گردهمایی دوباره این تیم شش نفره وجود ندارد.

سریال فرندز طی 10 فصل و 236 قسمت بین سال های 1994 تا 2004 توسط شبکه ان بی سی روی آنتن رفت. دوستان نظرات مثبت اغلب سریال دوستان و منتقدان را جلب کرد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین کمدی موقعیت های تاریخ تبدیل شد؛ در مجموع 62 نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال 2002 جایزه بهترین سریال کمدی از نظر امی به این مجموعه رسید. این سریال در فهرست 50 سریال برتر تاریخ TV Guide در رده بیست ویکم جای گرفته و در فهرست 50 سریال برتر تاریخ مجله امپایر هم رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

منبع: Metacritic

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1641

به "منتقدان درباره قسمت ویژه فرندز چه می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقدان درباره قسمت ویژه فرندز چه می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید