مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر

به گزارش مجله ویراپارس، ماینا بی سندز که گران ترین مجتمع تفریحی- سرگرمی دنیا به شمار می رود در سنگاپور مستقر است و موزه هنر علم سنگاپور که یکی از زیباترین موزه های دنیا به شمار می رود در جوار ماینا بی سندز قرار گرفته و یکی از جاذبه های بی نظیر این کشور است.

مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

بازدیدکنندگان، پیوندها و تاثیرات میان هنر و علم را در جریان بازدید از یک گالری دائمی موسوم به علوم هنر مورد آنالیز قرار می دهند. وقتی به طبقات بالایی موزه می رویم، حالت گل نیلوفر یا کف دست که از بیرون دیده می گردد را می توان در اتاق های داخلی آن مشاهده کرد. اتاق هایی که از نظر هندسی ظاهری مختص به خود داشته و هر اتاق از حالتی متفاوت برخوردار است. دو طبقه فوقانی موزه متعلق به نمایشگاه علم و هنر است که به سه گالری تقسیم می گردد: گالری هایی با عناوین کنجکاوی، خلاقیت و تاثیرگذاری.

بخش دیگر سازه ای به شکل گل است که از ده گلبرگ ساخته شده و با بهره گیری از هندسه کروی، یک مجموعه برش ها با شعاع های مختلف را ارائه کرده که در نهایت به شکل شناور بالای محوطه برکه به چشم می آید. این گلبرگ ها یا انگشت ها (چنانچه طرح اصلی را به مثابه یک دست در نظر آوریم) از طریق افزایش ارتفاع به سمت آسمان اشاره می کنند و چنان در هوا پیش رفته اند که همه بیست و یک گالری مستقر درون این گلبرگ ها (انگشت ها) از نور طبیعی روز بهره می برند.

منبع مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر

انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1885

به "مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه علم هنر سنگاپور، نمادی از ده انگشت انسان یا گل نیلوفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید