معاون وزیر ورزش درباره حضور بانوان در استادیوم: شعارهای خوب بود

به گزارش مجله ویراپارس، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوان می گوید حضور بانوان در هر استادیومی که شرایط استادیوم آزادی را داشته باشد و سکوی ورود و خروج تفکیک شده داشته باشد، بلامانع خواهد بود.

معاون وزیر ورزش درباره حضور بانوان در استادیوم: شعارهای خوب بود

به گزارش ایسنا، سینا کلهر در رابطه با حضور بانوان در استادیوم ها اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی بود و امیدوارم حضور بانوان ادامه دار باشد و یاری کند استادیوم فضای فرهنگی پیدا کند. امیدواریم در آینده امکانات و خدمات بهتری تامین گردد تا کاستی ها رفع گردد.

او درباره حضور بانوان در استادیوم های شهرهای دیگر گفت: استادیوم آزادی به عنوان استادیوم معیار است و هر استادیومی شرایط این استادیوم را داشته باشد و سکوی و ورود و خروج تفکیک شده داشته باشد و خدمات لازم ارائه گردد، حضور بانوان بلامانع است. البته مشکل حمل و نقل، روشنایی و پارکینگ در شهرستان ها وجود دارد اما اگر مشکل این زیرساخت ها رفع گردد، حضور بانوان امکان پذیر است.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوان اضافه نمود: شعارهای بانوان خوب بود و به آقایان نشان دادند چگونه می گردد طرفدار بود. کسی بی ادبی نکرد و امیدوارم این بازی نمونه ای برای بازی های بعد گردد. بانوان کار ما را در فرهنگی شدن استادیوم ها راحت تر کردند. از سکوها دیدید که حضور طرفداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت استادیوم و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور طرفداران بهره مند شویم. هدف ما این است که سکوها بهینه سازی گردد و ارائه خدمات بهتر از این گردد. جایگاه بانوان باید بهتر از آقایان باشد.

او درباره آخرین اقدامات برای حضور طرفداران ایرانی در استادیوم ها گفت: 12 هزار بلیط اضافه برای طرفداران ما گرفته و فروخته شد. فدراسیون هم 17 هزار بلیط فروخته است. در سری اول پنج هزار و در سری دوم 12 هزار بلیط را فروختند. سه هزار و پانصد بلیط هم به خانواده فوتبال و پیشکسوتان داده می گردد. دو هزار بلیط هم قطری ها به ایران اختصاص خواهند داد و ما دوست داریم این بلیط را بین مردم تقسیم کنیم.

کلهر اضافه نمود: البته هنوز نتوانستیم این مساله را قطعی کنیم. بخشی از این بلیط به مردم و بخشی هم به نهادهای فرهنگی تعلق می گیرد. تاکید می کنم به نهادهای فرهنگی تعلق می گیرد نه نهادهای سیاسی. قطر برای نهادهای سیاسی راه حلی جداگانه دارد و با این راه حل از نهادهای سیاسی دعوت خواهد نمود.

او درباره هزینه های حضور تماشاگران در جام جهانی گفت: با صحبت هایی که با سازمان هواپیمایی شد، قرار شد هزینه ایاب و ذهاب به شکلی باشد که 50 درصد از هزینه ای که اعلام نموده بودیم، کمتر هزینه گردد. امیدوارم این مساله محقق گردد. کوشش این است بین 10 تا 15 میلیون هزینه ایاب و ذهاب گردد.

حضور دکتر سجادی در قائم شهر بیان نمود: استادیوم شهید وطنی بزرگ ترین پروژه سال جاری بود که باحضور دکتر سجادی افتتاح شد. البته 300 پروژه دیگر هم هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2115

به "معاون وزیر ورزش درباره حضور بانوان در استادیوم: شعارهای خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ورزش درباره حضور بانوان در استادیوم: شعارهای خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید