لازم باشد سجادی به سوئیس می رود، تکذیب اختلاف با فدراسیون جودو

به گزارش مجله ویراپارس، کیکاووس سعیدی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط پرونده شکایت فدراسیون جودو ایران از فدراسیون جهانی به دادگاه حکمیت ورزش گفت: در مورد پرونده جودو در دادگاه حکمیت ورزش ستادی به ریاست مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان و حضور آقایان داورزنی، سجادی و میراسماعیلی تشکیل شده که کلیه امور مربوط به آن را پیگیری خواهند کرد و هر تصمیمی که اتخاذ گردد نیز اجرایی خواهد شد.

لازم باشد سجادی به سوئیس می رود، تکذیب اختلاف با فدراسیون جودو

وی در خصوص اینکه پیش از این اعلام نموده بود نصرالله سجادی دردادگاه CAS شرکت نمی کند، توضیح داد: همانطور که عنوان کردم، از این پس کلیه مسائل و برنامه های پرونده مطروحه از سوی فدراسیون جودو در دادگاه حکمیت ورزش در این ستاد پیگیری مطرح و تصمیم گیری می گردد و اگر تصمیم بر حضور سجادی باشد، حتماً او هم به سوئیس سفر خواهد نمود.

سعیدی ادامه داد: بازدید اخیر آقای صالحی امیری از فدراسیون جودو در راستای حمایت از این فدراسیون و آنالیز آخرین شرایط پرونده جودو ایران در دادگاه فوق بود و مصالح ملی و ورزش کشورمان بر هر چیزی اولویت داشته و همه ارکان ورزش در این راستا گام برخواهند داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت: هیچ اختلافی با فدراسیون جودو نداریم و در راستای حمایت از جودو ایران هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد. نگاه اصلی همین موضوع است و بازهم تاکید می کنم که تصمیم این ستاد تصمیم گیری و اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1118

به "لازم باشد سجادی به سوئیس می رود، تکذیب اختلاف با فدراسیون جودو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لازم باشد سجادی به سوئیس می رود، تکذیب اختلاف با فدراسیون جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید