بدون رنکینگ، بدون سهمیه، نفرات دوم تیم ها در مسابقات قهرمانی کشتی قاره ای

به گزارش مجله ویراپارس، با توجه به اینکه سال جاری مسابقات قهرمانی قاره ای، نه گزینشی المپیک محسوب می گردد و نه رنکینگی، اغلب تیم ها با نفرات دوم شان در این مسابقات کشتی خواهند گرفت.

بدون رنکینگ، بدون سهمیه، نفرات دوم تیم ها در مسابقات قهرمانی کشتی قاره ای

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، مجید داستان در 61 کیلوگرم، امیرحسین مقصودی در 65 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 70 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، احمد بذری در 86 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و پرویز هادی در 125 کیلوگرم به عضویت تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا درآمده اند و روز اول اسفند برای شرکت در این رقابت ها راهی دهلی خواهند شد، در سایر قاره ها نیز سرمربیان با توجه به اینکه قهرمانی قاره ها سال جاری نه گزینشی المپیک است و نه رنکینگی، سعی نموده اند تیم اول شان را به میدان رقابت نفرستند.

در ایران نیز علاوه بر این تیم، یک تیم دیگر که آنها نیز جزو مدعیان اصلی کسب دوبنده تیم ملی آزاد هستند، به هندوستان اعزام نمی شوند و در اردو تمرینات شان را دنبال می نمایند.

مسابقات قهرمانی قاره اروپا نیز 10 تا 16 فوریه (21 تا 27 بهمن ماه) چند روز پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در ایتالیا برگزار می گردد. آنجا نیز اغلب تیم های اروپایی بدون نفرات اول شان روی تشک خواهند رفت.

این در حالی است که بعد از مسابقات قهرمانی قاره ای، تیم ها مسابقات گزینشی اول قاره ای را در پیش دارند. آسیایی ها بعد از دریافت میزبانی از چین، هنوز نمی دانند در کدام کشور باید مبارزه های شان را برگزار نمایند، اما اروپایی ها در مسابقات گزینشی مجارستان که آن هم فروردین ماه و پیش از گزینشی آسیایی ها برگزار می گردد، روی تشک می فرایند.

مسابقه دوم گزینشی هم در صوفیه بلغارستان است که آخرین شانس همه کشتی گیرانی قاره ها برای کسب سهمیه به شمار می رود.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی المپیک برخلاف دوره قبلی که با 20 کشتی گیر در هر وزن برگزار گردید، این بار با 16 نفر در اوزان ششگانه المپیکی در توکیو به انجام خواهد رسید و به همین دلیل یک مرحله از مسابقات گزینشی هم کم شده است.

نفرات اول تا پنجم مسابقات جهانی 2019 نورسلطان نیز به صورت مستقیم سهمیه المپیک 2020 توکیو را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 780

به "بدون رنکینگ، بدون سهمیه، نفرات دوم تیم ها در مسابقات قهرمانی کشتی قاره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون رنکینگ، بدون سهمیه، نفرات دوم تیم ها در مسابقات قهرمانی کشتی قاره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید