لاریجانی: ظرفیت های زیادی برای همکاری مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد

به گزارش مجله ویراپارس، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی برای همکاری مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد گفت: باید از این ظرفیت ها در توسعه مالی استفاده کرد.

لاریجانی: ظرفیت های زیادی برای همکاری مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، علی لاریجانی در دیدار با عزیر سیام سودین رئیس کمیسیون بودجه مجلس اندونزی، اظهار کرد: بهم ریختگی که اکنون توسط تروریست ها بر منطقه مستولی گشته و تقریبا تمام کشورهای اسلامی را درگیر نموده است، باید با راهکار های سیاسی و بدون جنگ و خونریزی سامان پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش سطح روابط مالی، سیاسی و مجلسی توضیح داد: دو کشور روابط محبت آمیز و قدیمی باهم دارند اما هر دو دارای ظرفیت هایی هستند که باید از آنها استفاده گردد.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس اندونزی نیز گفت: توسعه روابط میان دو کشور از توصیه های مهم رییس مجلس اندونزی بود که در هنگام سفر بر آن تاکید داشتند.

عزیر سیام سودین اظهار کرد: کشور اندونزی علاقمند است که سطح روابط در حوزه های مالی، سیاسی، مجلسی و علمی میان دو کشور افزایش پیدا کند و در این راه هر کوششی که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به حضور شاخه های مختلف اسلامی در اندونزی اظهار داشت: با وجود تعدد در فرق اسلامی، اما همه برادرانه در کنار هم زندگی می نمایند و به اعتقادات یکدیگر احترام می گذارند.

رئیس کمیسیون بودجه اندونزی در معرفی این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون ما 98 عضو دارد که از 10 فراکسیون از احزاب اندونزی که در مجلس حضور دارند عضو این کمیسیون هستند.

وی در انتها ضمن ابراز امیدواری از ادامه سفر هیات های مجلسی دو کشور، از طرف رییس مجلس اندونزی از لاریجانی برای سفر به این کشور دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 561

به "لاریجانی: ظرفیت های زیادی برای همکاری مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: ظرفیت های زیادی برای همکاری مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید