عکس و انواع طرح کابینت آشپزخانه mdf ، دکوراسیون ام دی اف شیک

به گزارش مجله ویراپارس، کابینت های ام دی اف امروزه در بسیاری از آشپزخانه های ایرانی مدرن راه پیدا نموده اند که علاوه بر هزینه تمام شده بسیار پایین تر از چوب های طبیعی زیبایی بی نظیری به آشپزخانه های سبک مدرن می دهد. کابینت آشپزخانه mdf به دلیل سطح صافی که دارند به آسانی تمیز می شوند و جلوه ایی درخشان و براق به آشپرخانه شما می دهد. کابینت های آشپزخانه mdf از تخته های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی نازکی از ترموفویل تشکیل می شوند. اما به دلیل موادی که در ساخت این مدل دکوراسیون ام دی اف آشپزخانه استفاده می گردد کاملا می توانند بافت چوب را تداعی نمایند. استفاده از انواع طرح کابینت آشپزخانه mdf مزایا و معایبی دارد که در این مطلب به تعدادی از انها اشاره می کنیم.

عکس و انواع طرح کابینت آشپزخانه mdf ، دکوراسیون ام دی اف شیک

جهت دریافت خدمات آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مزیت اول کابینت های آشپزخانه ان دی اف هزینه پایین آنها می باشد همانطور که گفتیم ام دی اف از فیبرهای چوبی، موم و رزین ساخته شده است و به همین دلیل ازران تر از کابینت های تمام چوب و حتی استیل هستند. مزیت دوم دکوراسیون ام دی اف راحت تمیز شدن انها می باشد چرا که سطح انواع طرح کابینت ام دی اف از وینیل تشکیل شده و به همین خاطر به راحتی تمیز می شوند و بیشتر لکه ها فقط با یک تکه پارچه نرم و خیس از بین می فرایند. همچنین کابینت های ام دی اف مقاومت بیشتر در برابر محیط های مرطوب دارند و معمولا بر اثر جذب رطوبت و آب پیچ و تاب بر نمی دارند.از معایب کابینت mdf می توان به احتیاج به مراقبت بیشتر در نگهداری اشاره نمود. کابینت های ام دی اف در اثر برخورد و ضربه شکاف و خراش پیدا می نمایند و چون قابل تعمیر نیستند زودتر از کابینت هایی چوبی و استیل به تعویض احتیاج پیدا می نمایند. همچنین کابینت mdf به حرارت هم بمقدار زیادی حساس هستند و اگر در کنار اجاق گاز از آنها بهره ببرید ممکن در سطح آنها حباب و برجستگی ایجاد گردد و یا پوسته پوسته بشوند. در یزر تعدادی عکس کابینت آشپزخانه mdf در طرح های مختلف را مشاهده میکنید.

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 933

به "عکس و انواع طرح کابینت آشپزخانه mdf ، دکوراسیون ام دی اف شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس و انواع طرح کابینت آشپزخانه mdf ، دکوراسیون ام دی اف شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید