ضرورت افزایش منابع بانکی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله ویراپارس، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار در ملاقات با وزیر اقتصاد و دارایی: منابع بانکی کهگیلویه و بویراحمد تقویت گردد.

ضرورت افزایش منابع بانکی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،مرکز کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان امروز 15 دی 1400 در ملاقات باآقای خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،با تبیین مسائل در حوزه اعتبارات منابع بانکی، تسهیلات و اشتغالزایی، خواهان موافقت وزیر برای رفع موانع حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد شد.

سید علی احمدزاده در این ملاقات خواهان تقویت هر چه بیشتر منابع اقتصادی بانک های استان از سوی وزارت اقتصاد و دارایی برای رونق فراوری و اشتغال شد.

آقای احمدزاده در این ملاقاتبا تبیین مسائل و موانع حوزه اقتصادی، منابع و موانع بانکی، سرمایه گذاری و اشتغال در کهگیلویه گفت: با توجه به شرایط کمبود منابع و مصارف بانکی استان احتیاج است این منابع تقویت گردد.

وی بعلاوه به مسائل واحد های فراوریی در استان اشاره نمود و ادامه داد: رویکرد اصلی بانک های استان حمایت از واحد های فراوریی باشد و علاوه بر منابع بانک های دولتی، منابع بانک های خصوص فعال در استان نیز برای پیشرفت و توسعه بخش اقتصادی استان به کار گرفته گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این ملاقات خواهان تقویت منابع بانکی، موافقت و همراهی وزیر در گره گشایی از مسائل واحد های فراوریی، مسائل سرمایه گذاران، رفع موانع پیش روی فراوری کنندگان، صادرات و توسعه سرمایه گذاری در استان شد.

آقای احمدزاده بعلاوه خواهان افزایش اختیارات بانک های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسریع در فرایند امور مربوط به فراوری و سرمایه گذاری و بعلاوه خواهان تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با فراوری کنندگان و سرمایه گذاران شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه گره گشایی از مسائل موجود در بخش اقتصادی، صنعت و فراوری استان و تحقق این مهم و راهنمایی درست منابع به سمت فراوری و اشتغال از اولویت های اصلی ما در استان است اضافه نمود: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که واحد فراوریی، کوچک، میانه و بزرگ در استان تعطیل گردد و یا بر واحد های راکد و تملیکی افزوده گردد.

وزیر اقتصاد و دارایی هم در این ملاقات رفع مسائلِ منابع بانکی، فعالان اقتصادی و حمایت از فراوری در استان را یکی از اولویت ها دانست.

سید احسان خاندوزی با بیان اینکه، تقویت منابع بانکی در صدر فعالیت های اقتصادی و اولویت است، گفت: دغدغه تامین منابع اقتصادی بانکی برای رونق بخش اقتصادی و تقویت بنگاه های فراوریی رفع می گردد.

آقای خاندوزی در رابطه با یاری به شبکه بانکی و تامین و تقویت منابع بانکی استان و تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با فراوری کنندگان و سرمایه گذاران قول مساعد داد و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1949

به "ضرورت افزایش منابع بانکی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش منابع بانکی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید