شتر اخراج ها پشت در ایرباش نشست!، کروناغول هواپیماسازی دنیا را از پا می اندازد؟

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: گیوم فوری ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایرباس در نامه ای که به کارکنانش فرستاد هشدار داد که این شرکت با شتاب بی سابقه ای در حال از دست دادن پول است.

شتر اخراج ها پشت در ایرباش نشست!، کروناغول هواپیماسازی دنیا را از پا می اندازد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز گیوم فوری در نامه به کارکنان گفته است که مجبور به کاهش شدید نیرو بوده و هشدار داد که بقای شرکت ایرباس بدون اقدام سریع، در معرض خطر است. شمار کارکنان ایرباس در فرانسه، بریتانیا و چند کشور دیگر به 135 هزار نفر می رسد.شرکت ایرباس در ماه جاری میلادی اعلام نمود که فراوری هواپیماهای خود را به یک سوم کاهش می دهد. با این حال به دلیل ادامه تعطیلی صنعت حمل و نقل هوایی در دنیا به دلیل بحران شیوع کرونا، انتظار می رود فراوری این شرکت باز هم کمتر شده و حتی به میزان دو سوم کاهش یابد.

ایرباس این هفته در حال ارائه ارقام و نتایج اقتصادی سه ماهه اول سال میلادی است؛ ارقامی که به شدت تحت الشعاع شیوع کووید 19 در دنیا قرار گرفته است. شرکت های هوایی دنیا که به دلیل شیوع کرونا از ابتدای ماه مارس رفته رفته پروازهای خود را لغو کردند، اکنون برای زنده ماندن دست و پا می زنند و بنابراین سفارش هواپیما را نیز متوقف نموده اند.

هواپیماهای ایرباس زمینگیر شده به دلیل شیوع کرونا در فرودگاهی در مالزیآسوشیتدپرس

ایرباس پیش از این با یاری دریافت از یاری های دولتی فرانسه حدود 3 هزار تن از کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاده و اعلام نموده بود که فراوری جت های باریک پیکر خود را به 40 فروند در ماه کاهش می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 960

به "شتر اخراج ها پشت در ایرباش نشست!، کروناغول هواپیماسازی دنیا را از پا می اندازد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتر اخراج ها پشت در ایرباش نشست!، کروناغول هواپیماسازی دنیا را از پا می اندازد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید