شانس هریس برای معاونت بایدن بیشتر شد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته در جریان پرسش و پاسخ خبرنگاران آمریکای با جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020، خبرنگارآسوشیتدپرس عکسی را از یادداشتی که در دستان بایدن بوده گرفته که در این دست نوشته نام سناتور کامالا هریس، در صدر نوشته شده بود.

شانس هریس برای معاونت بایدن بیشتر شد

کامالا هریس از سناتورهای دموکرات آمریکا، از نامزدهای ابتدایی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 بود اما بعد از مدتی از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.

از زمان مطرح شدن این که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 چه کسی به عنوان معاون بایدن انتخاب می شود، همواره کامالا هریس یکی از نام های مطرح بوده است.

در خصوص عکسی که خبرنگار آسوشیتدپرس از یادداشت موجود در دستان بایدن گرفته، رسانه های آمریکایی می نویسند: در پائین نام هریس در یاداشتی که در دست بایدن بود، نوشته شده بود که وی (بایدن) با هریس کینه ای ندارد. این موضوع به نزاع بایدن و هریس در مناظره انتخابات اولیه دموکرات ها در تابستان گذشته اشاره دارد. اما اکنون هریس تبدیل به یکی از افراد مورد اعتماد بایدن تبدیل شده است.

در خبرها نیز آمده است که نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز سه شنبه خطاب به خبرنگاران گفت که پیش از قبول رسمی نامزدی حزب متبوع خود در مجمع ملی حزب دموکرات، کاندیدای معاونت خود را هفته آینده معرفی می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1125

به "شانس هریس برای معاونت بایدن بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس هریس برای معاونت بایدن بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید