سولسشایر: بازیکنان بزرگ مایل هستند به منچستریونایتد بیایند، بازیکنان فعلی تا 2 سال دیگر پیشرفت می نمایند

به گزارش مجله ویراپارس، اولگنار سولسشایر کماکان به بازگشت زودهنگام ستاره فرانسوی تیمش امیدوار است.

سولسشایر: بازیکنان بزرگ مایل هستند به منچستریونایتد بیایند، بازیکنان فعلی تا 2 سال دیگر پیشرفت می نمایند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلکمار در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا ابراز امیدواری کرد پل پوگبای فرانسوی هر چه زودتر به میادین برگردد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: البته که نتایج خوب روی جو تیم تاثیر دارد اما دورنمای تیم تغییر زیادی نمی کند. نتایج نشان دهندهکیفیت تیم است اما ما هیچ وقت به کیفیت تیم شکی نداشتم. در جهت درستی هستیم و هر روز بچه ها را می بینم که به سختی با نگرش مثبت و کیفیت بالا تمرین می نمایند. بنابراین نگران نبودم. برای برگشتن پوگبا هنوز خیلی زود است اما امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد. البته ویدیچ آماده بازی است. دالوت یک روز است که به تمرینات بازگشته و بنابراین هنوز نمی تواند در بازی ها ظاهر گردد.

او در ادامه اضافه نمود: طرفداران ما در دنیا بهترین هستند. لحظات فوق العاده ای با آنها داشتیم. همواره برخورد مثبتی با طرفداران داشته ام و مطمئنم رابطه خوب ما تا همواره خوب باقی می ماند. اگر شما می خواهید جام ببرید، ثبات بسیار مهم است. این تیم جوان باید یاد بگیرد وقتی حس خوبی ندارد، عملکرد خوبی رقم بزند. شما الزاما هر بار به زمین می روید، احساس خوبی ندارید. در برخی از بازی ها مطابق میل ظاهر نشدیم اما باید پیشرفت کنیم و این بازیکنان جوان طی 2 سال آینده پیشرفت زیادی خواهند کرد. امیدوارم در ادامه فصل هم پیشرفت بالایی داشته باشند. از نظر فرم و مصدومیت ها، روزهای سختی را سپری کردیم. ما به فرد اعتماد داریم و بازیکنان تیم هم کاملا به او اعتماد دارند. همه چیز به خاطر کوشش خودش است زیرا اخیرا واقعا به سختی کار نموده. او به خاطر مصدومیت پوگبا شانس بازی پیدا کرد و فکر می کنم به خوبی از شانس خودش استفاده کرد. از اوج دریافت او خیلی راضی هستیم و امیدوارم شرایط همین گونه ادامه داشته باشد.شاید مدیربرنامه ها مایل به اعتراف نباشند اما بازیکنان بزرگ دوست دارند به اینجا بیایند. من با مدیربرنامه ها زیاد صحبت نمی کنم. منچستریونایتد بزرگترین و بهترین باشگاه دنیا است و مطمئنم بازیکنان زیادی در دنیا می خواهند بخشی از این بازسازی دوباره ما باشند.بازیکنان و طرفداران ما از فوتبال ما لذت می برند و بازیکنان حریف می خواهند بخشی از منچستریونایتد باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 581

به "سولسشایر: بازیکنان بزرگ مایل هستند به منچستریونایتد بیایند، بازیکنان فعلی تا 2 سال دیگر پیشرفت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: بازیکنان بزرگ مایل هستند به منچستریونایتد بیایند، بازیکنان فعلی تا 2 سال دیگر پیشرفت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید