سقوط مینی بوس به دره در پلنگان 16 کشته بر جای گذاشت

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران هلال احمر با اعزام به محل حادثه مرگبار سقوط مینی بوس به دره در محور پلنگان به کامیاران نسبت به رهاسازی 16 فوتی و امداد به 10 مصدوم اقدام کردند.

سقوط مینی بوس به دره در پلنگان 16 کشته بر جای گذاشت

پیغام جلالی مدیرعامل این جمعیت درباره این حادثه گفت: پس از اعلام وقوع سانحه به وسیله اورژانس 115 با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در ساعت 11 روز پنجشنبه 11 شهریورماه 1400 و درخواست پشتیبانی عملیات از جمعیت هلال احمر؛ بلافاصله 5 تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان های کامیاران و سروآباد شامل 3 آمبولانس، 2 خودرو یاری دار و یک خودرو مجهز به ست امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری دیگر عوامل امدادی نسبت به انتقال مصدومین حادثه به بیمارستان های کامیاران و سنندج اقدام کردند.

وی توضیح داد: در این حادثه که در کیلومتر 52 جاده پلنگان به ترین به وقوع پیوست متاسفانه همه سرنشینان یک دستگاه مینی بوس که از مریوان راهی منطقه بودند کشته و زخمی شدند.

وی تاکید نمود: همه سرنشینان مینی بوس ساکن یکی از روستاهای مریوان بوده و متاسفانه در جاده پالنگان به این حادثه مرگبار دچار شدند.

دکتر پیغام جلالی تاکید نمود: با توجه به بالا بودن تعداد افراد مصدوم همه امکانات خودرویی و تیم های موجود در شهرستان کامیاران شامل 15 نفر نجاتگر به سر صحنه اعزام شده و به مصدومین یاری رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: پس از انتقال مصدومین به بیمارستان کامیاران به علت وخامت حالشان، یکی از مصدومین به وسیله آمبولانس جمعیت هلال احمر به سنندج منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1764

به "سقوط مینی بوس به دره در پلنگان 16 کشته بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مینی بوس به دره در پلنگان 16 کشته بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید