تغییر آرام نشان پورشه

به گزارش مجله ویراپارس، نشان خودروی پورشه به آرامی تغییر کرده و در انتهای سال 2023 به خودروها اعمال خواهد شد.

تغییر آرام نشان پورشه

این نشان معروف از سال 1952 به کار گرفته شده است.

پورشه آخرین شرکت خودروسازی است که نشان خود را به روز کرده است، اگرچه برای توجه به تغییرات لازم است یک طرفدار حقیقی باشید. این تغییرات طراحی به طور کم رنگ هستند، اما این شرکت سازنده خودروهای ورزشی اعلام کرده است که برای تکمیل نهایی طرح بازطراحی شده از نشان خود، نه کمتر از سه سال زمان نیاز بوده است. ما می توانیم آن را در کنار نسخه های قبلی این نشان ببینیم. اولین نسخه در سال 1952 استفاده شده و سپس در سال های 1954، 1963، 1973، 1994 و 2008 اصلاح شده است.

نشان خودروی تازه قبل از برگزاری رویداد ویژه ای از طریق پورشه به مناسبت 75 سالگی اولین خودروی تأیید شده برای جاده، رودستر No.1 356 در تاریخ 8 ژوئن 1948، معرفی شده است. این نشان تازه بر روی خودروها از اواخر امسال ظاهر خواهد شد. در مورد تغییراتی که رخ داده است، حالا یک ساختار عسلی در بخش های قرمز وجود دارد و پوشش فلز مسی به آن یک ظاهر بیشتر پیچیده می دهد.

لازم به ذکر است که برند زوفنهاوزن هنوز به طور رسمی از طرح های قبلی خود دست برنداشته نشده است زیرا تمامی نشان های رترو هنوز می توانند از طریق پورشه کلاسیک سفارش داده شوند. برخی جزئیات درباره نشان مورد توجه قابل ذکر شامل اسبی که از مهر شهر اشتوتگارت الهام گرفته شده است، همچنین رنگ های سیاه و قرمز همراه با شاخه های تزئینی شبیه شاخه های دماغه گوزن از نشان وورتمبرگ-هوهنزلرن برگرفته شده اند.

طراحی اولیه در سال 1952 از طریق فرانتس زاور رایم شپیس انجام شد و اعتقاد می شود که او در سال 1936 نیز نشان فولکس واگن را طراحی کرده است. پورشه از سال 1948 خودرو ساخته بود، اما تنها پس از چهار سال نشان خود را به خودرو اضافه کرد. این نشان در ابتدا در انتهای سال 1952 بر روی دایره فرمان نصب شد و سپس در نوامبر سال 1954 در دسته گیره کاپوت اسپیدستر 356 جای گرفت. در سال 1959 نیز بر روی سرکم ها قرار گرفت.

ممکن است نشان تازه پورشه را در تاریخ 8 ژوئن ببینیم که برند آلمانی قول داده است نگاهی به آینده خودروی ورزشی را ارائه دهد. هنوز مشخص نیست که چه چیزی را در هفته آینده خواهیم دید. ممکن است یک خودروی مفهومی برای جایگزینی 718 باکستر / کایمن الکتریک، یک 911 هیبرید یا یک خودروی ابرقدرت برای پر کردن خلایی که پس از نابودی 918 اسپایدر به جا مانده است، مشاهده کنیم.

منبع: فوت و فن / motor1.com
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2241

به "تغییر آرام نشان پورشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر آرام نشان پورشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید