سرفصل برنامه های گردشگری اردبیل معین شد

به گزارش مجله ویراپارس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از مشخص سرفصل برنامه های گردشگری استان اردبیل تا سرانجام امسال اطلاع داد.

سرفصل برنامه های گردشگری اردبیل معین شد

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی امروز شنبه 23 آذرماه 98 در جلسه آنالیز برنامه های حوزه گردشگری توضیح داد: اولویت اصلی ما در حوزه گردشگری معرفی قابلیت های گردشگری استان در بستر وب خواهد بود.

او تاکید نمود: گردشگری دیجیتال بستر مطلوب، فراگیر و قابل دسترسی است که ضروری است برنامه های آینده معاونت گردشگری در این بستر انجام گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: در این راستا از نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که در بستر تلفن های هوشمند می تواند بیشترین خدمات را با کمترین زمان و هزینه به گردشگران عرضه کند، استقبال خواهد شد.

فلاحی اضافه نمود: در این زمینه ضروری است توجه ویژه ای به تولیدات صنایع دستی استان اردبیل انجام گیرد تا بازار صنایع دستی در استان همراه با اقتصاد گردشگری پیش رود.

او به ضرورت آموزش کارکنان اداره کل و فعالان گردشگری اشاره نمود و اضافه نمود: تا انتها سال کارگاه های آموزشی متنوعی به ویژه در بحث اصول تشریفات تدارک دیده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به آمادگی این استان جهت حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اشاره نمود و گفت: سال جاری با رویکرد متمایزی در این نمایشگاه حضور می یابیم و جاذبه های استان را معرفی می کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 623

به "سرفصل برنامه های گردشگری اردبیل معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفصل برنامه های گردشگری اردبیل معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید