سایبرپانک 2077 را می توان بدون کشتن حتی یک نفر تمام کرد

به گزارش مجله ویراپارس، اکثر اتفاقات و حواشی نمایش بازی سایبر پانک 2077 در مراسم E3 2019 به حضور بازیگر محبوب، کیانو ریوز، خلاصه می گردد، اما نباید فراموش کرد که در این مراسم نمایشی پنجاه دقیقه ای از بازی سایبر پانک 2077 پشت در های بسته برای اصحاب رسانه به نمایش در آمده است و در طی این نمایش ویژگی های مهمی از گیم پلی نشان داده شده اند. طی این نمایش، یک مرحله به صورت کاملا مخفی کارانه و بدون کشتن حتی یک نفر به انتها رسیده است و پس از آن سازندگان اعلام نموده اند که بازی کنندگان می توانند حتی بدون کشتن یک نفر، تمام بازی را به انتها برسانند. کارگردان هنری این بازی در رابطه با این موضوع گفته است: در بازی سایبر پانک 2077 مجبور به کشتن هیچ کس نیستید.

سایبرپانک 2077 را می توان بدون کشتن حتی یک نفر تمام کرد

این طور که به نظر می رسد، در بسیاری از جهات این بازی بر اساس انتخاب بازی کنندگان پیش می رود، از انتخاب چهره و ویژگی های شخصیت اصلی گرفته تا نوع بازی کردن و پیش بردن مراحل ، همگی وابسته به انتخاب بازی کنندگان هستند و همچنین بازی کنندگان تمامی پیشرفت های شخصیت اصلی را می توانند در جهت استراتژی ای که دوست دارند پیش ببرند، به طور مثال اگر کسی مخفی کاری را می پسندد، می تواند قابلیت های هک کردن خود را ارتقا دهد و یا کسی که به جنگیدن و خون به پا کردن علاقه دارد، می تواند قدرت حمله شخصیت اصلی را ارتقا دهد.

البته می توان اشاره نمود که موضوع آزاد بودن در کشتن یا نکشتن دشمنان، موضوع جدیدی در بازی های ویدیویی نیست و در گذشته نیز به طور مثال در مجموعه بازی های Deus Ex که بدون شک یکی از منابع اصلی ساخت سایبرپانک 2077 است، چنین قابلیتی وجود داشته. حالا باید دید که بازی سایبر پانک 2077 چگونه این ایده را پیاده سازی می نماید و اینکه کشتن و یا نکشتن دشمنان در دنیای بازی و روند داستان چه عواقبی دارد؟

بازی سایبر پانک 2077 در تاریخ 28 فروردین برای کنسول های پلی استیشن4 و ایکس باکس وان و همچنین رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

اکثر منتقدان از نمایش گیم پلی ای که در پشت در های بسته دیده اند به شدت راضی هستند و جزئیات این بازی را باور نکردنی می دانند. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا این بازی می تواند به اندازه بازی قبلی استودیوی CD Projekt Red، یعنی Witcher 3: Wild Hunt پیروز گردد؟

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 232

به "سایبرپانک 2077 را می توان بدون کشتن حتی یک نفر تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرپانک 2077 را می توان بدون کشتن حتی یک نفر تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید