زن ایتالیایی برنده نقاشی یک میلیون یورویی پیکاسو شد

به گزارش مجله ویراپارس، یک زن 58 ساله ایتالیایی که هرگز در زندگی چیزی نبرده بود، در قرعه کشی خیریه از میان بیش از 51 هزار بلیت یکی از تابلوهای نقاشی پابلو پیکاسو را به ارزش یک میلیون یورو برنده شد.

زن ایتالیایی برنده نقاشی یک میلیون یورویی پیکاسو شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، کلودیا بورگونیو که حسابدار است، از پسرش دو بلیت بخت آزمایی خیریه هر کدام به ارزش 100 یورو در کریسمس هدیه گرفته بود. قرعه کشی روز چهارشنبه در حراج خانه کریستیز در پاریس برگزار گردید و صاحب بلیت برنده کسی نبود جز بانوی ایتالیایی که تمام دوران قرنطینه را با پسرش لورنزو در خانه گذرانده بود.

قدمت تابلوی طبیعت بی جان نقاش و استاد نامدار اسپانیایی به سال 1921 بازمی گردد و کارشناسان ارزش آن را یک میلیون یورو یا 1.1 میلیون دلار برآورد نموده اند. این ارزشمندترین هدیه عمر حسابدار 58 ساله ایتالیایی است که پس از دریافت نقاشی پیکاسو اعتراف کرد پیش از این هرگز چیزی نبرده بود.

در مجموع 51 هزار و 140 بلیت خیریه برای شرکت در این قرعه کشی فروخته شده بود و قرار است درآمدهای آن برای تامین آب روستانشینام کشورهای ماداگاسکار و کامرون هزینه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 979

به "زن ایتالیایی برنده نقاشی یک میلیون یورویی پیکاسو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن ایتالیایی برنده نقاشی یک میلیون یورویی پیکاسو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید